باحضور گسترده مردم ولایت مدار و شهید پرور آزادشهر

پیکر شهید مدافع حرم دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر تشییع شد.

به گزارش ایسکانیوز، پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار « حاج احمد غلامی » دانش آموخته رشته تربیت بدنی و فارغ التحصیل سال 1394 سما واحد آزادشهر و فرمانده گردان تخریب سپاه نینوا که در دفاع از حرمین مطهر در سوریه توسط تروریست های تکفیری به شهادت رسید با حضور، امام جمعه، فرماندار، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر ، دانشگاهیان و سایر اقشار مختلف مردم این شهرستان تشییع شد.

پیکر مطهر شهید «حاج احمد غلامی»، از محل فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان آزادشهر بر دستان مردم شهیدپرور آزادشهر تشییع و بعد از اقامه نماز میت بر پیکر مطهر شهید، در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرمانده تیپ سپاه نینوا به حسن اخلاق و ویژگی های فردی شهید پرداخت و گفت: شهید حاج احمد غلامی فردی متدین ، شجاع و انقلابی بوده و در تمامی عملیات های جنکی پیشتاز بود.

سردار علی ملک شاهکویی افزود : خواسته شهدا من جمله شهید غلامی شهادت در راه خدا بوده و و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی پیوند خورده در حالیکه شهادت آنا ن مسئولیت و تعهد ما را سنگینتر کرده که در دفاع از اسلام و انقلاب کوتاهی نکنیم.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 762839

وب گردی

وب گردی