برگزاری  چهارمین یادواره دو شهید گمنام  در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

 چهارمین یادواره دو شهید گمنام در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،‌ همزمان با سالروز ولادت جانباز کربلا و برطرف کننده غم و اندوه از چهره سالار و سید شهیدان، حضرت ابوالفضل العباس و با عنایت خداوند متعال و یاری شهدای گمنام، چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان در سالن حزین لاهیجی در روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت راس ساعت ۱۴:۳۰، برگزار خواهد شد.

این مراسم معنوی با مجری گری، حاج محمد لطیفی و قرائت قاری ممتاز کشوری، حاج محمد فلاح دوست و مداحی ، حاج محمد رضا بذری برگزار می گردد. سردار محمد احمدیان از راویان برجسته کشوری، سخنران اصلی مراسم فوق می باشد.

محمد حسینی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و هماهنگ کننده برگزای یادواره ضمن اشاره به برکات وجود شهدای گمنام در دانشگاه، گفت: با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد لاهیجان برنامه بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهدا در این مکان برگزار می‌شود و از تمام بزرگواران و آحاد دانشگاهیان و هم استانی‌های گرامی برای شرکت در مراسم دعوت می‌ کنیم.

وی ادامه داد : جهت زنده نگاه داشتن یاد شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، به نمایندگی از تمام شرکت کنندگان به قید قرعه به یک نفر کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلی اهدا می‌شود.

25 فروردین سال ۱۳۹۲، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان میزبان دو شهید گمنام بود. یکی از این شهدای گمنام نوجوان 16 ساله‌ای است که در «عملیات والفجر8 » در منطقه فاو به شهادت رسیده و شهید دیگر جوان 19 ساله است که طی «عملیات خیبر» در منطقه مجنون به شهادت رسیده است.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 762871

وب گردی

وب گردی