فرصت مجدد برای  ثبت نام آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

داوطلبان ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه ها که در فرصت های قبلی موفق به ثبت نام در این آزمون نشدند، از امروز تا 12 اردیبهشت می توانند برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌، داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی نشدند، می‌توانند از ساعت 18 امروز دوشنبه 11 تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت به سایت این مرکز به نشانیhttp://www.sanjeshp.irمراجعه و ثبت‌نام کنند.

ویرایش و تکمیل مدارک ثبت‌نام برای داوطبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند در این تاریخ امکان‌پذیر است. همچنین برای کمک به داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی سال 96، کارنامه آزمون MHLE دوره 40 (تاریخ 31 فروردین 96) هم برای شرکت در این آزمون پذیرفته می‌شود.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون 55 هزار تومان است که دانشجویان باید قبل از ثبت‌نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، اعتبار مورد نظر را خریداری و بعد ثبت‌نام کنند. آزمون یکپارچه دکتری تخصصی سال ۹۶ وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، روزهای 3 و 4 خرداد امسال برگزار و نتایج نهایی نیز 20 خرداد اعلام می‌شود.

خبرنگار: مهرنوش زارعینتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 762908

وب گردی

وب گردی