افتخار آفرینی دختران مدرسه سبز در مسابقات استانی IQMAS

دانش آموزان مدرسه سبز سما لاهیجان با شرکت در مسابقات استانی IQMAS موفق شدند رتبه های برتر این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در جریان این رقابت علمی دانش آموزان که با شرکت مدارس استان گیلان برگزار شد، دانش آموزان مدرسه سبز سما توانستند به موفقیت های ارزشمندی دست یابند. نو آموز یاسمین قربانی مدال طلا، دانش آموز مهکامه عسگری مدال نقره و نوآموز حلیا قاسمی مدال نقره دست یافتند.

مهندس محسن فلاح راد، رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان، اولیای آنان و مدیر و عوامل مدرسه سبز تبریک گفت و افزود: باید کاری کنیم که کار علمی و تلاش برای پیشرفت و موفقیت در سما نهادینه شود و فرزندانمان با فراغ بال بیشتر به فکر تحصیل در این مراکز وابسته به دانشگاه آزاد باشند.

فلاح راد مدرسه سبز را یکی از مدارس پیشرو در امر آموزش خلاقانه در سطح استان دانست و گفت: با توجه به نیاز وجود مدرسه ای هوشمند و با هدف حفظ محیط زیست که دغدغه مردم فهیم شهرستان بود، اقدام به راه اندازی مدرسه سبز شد و باورم این است که سما لاهیجان به عنوان اولین مرکزی است که به این نیاز بزرگ استان توجه کرده است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 762961

وب گردی

وب گردی