بازدید دانش آموزان از دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق

به مناسبت هفته مشاغل و آشنایی دانش آموزان با امکانات فیزیکی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق  50 نفر از دانش آموزان پیش دانشگاهی دخترانه ثامن الائمه خاورشهر از این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دانش آموزان پس از ورود از کتابخانه واحد واقع در دانشکده علوم انسانی بازدید کردند سپس در یکی از کلاسهای درسی حضور یافته و جلسه پرسش و پاسخ و آشنایی با رشته های دانشکده با حضور مدیران گروههای آموزشی دانشکده برگزار شد . دکتر سارجالوئی رییس دانشکده علوم انسانی در این دیدار گفت : به منظور آشنایی دانش‌آموزان از نحوه انتخاب واحد، ویژگی‌های دانشگاه، نحوه پذیرش دانشجو، چشم‌انداز و آینده شغلی فارغ التحصیلان و رشته‌های آموزشی ، از مدیران گروههای آموزشی هم در این جلسه دعوت شد تا با آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با امکانات این واحد دانش آموزان بتوانند با تامل و آگاهانه روی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی فکر کنند.
در ادامه دانش آموزان ضمن بازدید از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی واحد و دیدار با مسئول آزمایشگاهها و کارگاهها و کارشناسان مربوطه در دانشکده فنی و مهندسی حاضر شدند .

دکتر توسلی رییس دانشکده فنی و مهندسی ضمن خیر مقدم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق یکی از مهمترین دانشگاه های استان تهران است که تمامی دانشکده ها و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و زمین های ورزشی آن در قالب یک مجموعه یکجا ست و می تواند یکی از اصلی ترین انتخاب های دانش آموزان برای ادامه تحصیل باشد.

آشنایی با رشته های دائر در دانشکده و پرسش و پاسخ از دیگر بخشهای این دیدار بود.

کد خبر: 762970

وب گردی

وب گردی