اختصاص بیش از صد میلیارد ریال وام به کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

سرپرست حوزه اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از اختصاص بیش از 100میلیارد ریال وام به استادان و کارکنان این دانشگاه در سال 95 خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سیدعلی آقایان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته مبلغ 104 میلیارد و 274 میلیون و 344 هزار ریال وام به کارکنان و اساتید اختصاص‌یافته است که از این مبلغ بیش از 65 میلیارد ریال به کارکنان و بیش از 38 میلیارد ریال به اعضای هیات علمی بوده است.

وی افزود: این وام‌ها در قالب قرض‌الحسنه، مسکن، صندوق کارکنان و اعضای هیات علمی و ضروری بوده که کلا به 861 نفر تعلق‌گرفته است.

آقایان اختصاص این‌گونه وام‌ها را به درخواست کارکنان و اساتید و در جهت رفاه آنها خواند و گفت: اعطای وام‌های مختلف به بر اساس موجودی و تقاضای آن‌ها ادامه دارد و تقریبا تمامی کارکنان و اعضای هیات علمی حداقل از یک یا دو وام تاکنون بهره برده‌اند.

سرپرست حوزه اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود وام‌های 300 میلیون ریالی، قرض‌الحسنه، 400 میلیون ریالی و صندوق را به ترتیب جزو بیشترین اختصاص دانست و گفت: همگی این وام‌ها به‌راحتی و سهولت هر چه تمام‌تر در اختیار کارکنان و اعضای هیات علمی قرار می‌گیرد و نیازی به سپرده‌گذاری ندارد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 762976

وب گردی

وب گردی