کشف استعدادهای نهفته در «کاغذ سفید» فردوس

کارگاه آموزش اصول داستان‌نویسی «کاغذ سفید» دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 به منظور کشف استعدادهای نهفته در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، کارگاه نویسندگی کاغذ سفید با هدف ایجاد خلاقیت و توانمندی در نوجوان از طریق نوشته‌های خودشان، تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس، تحلیل قصه‌ها و شعرها از بعد روان‌شناختی، ایجاد فضایی امن برای بحث‌های آزاد، سود بردن از نوشتن برای کشف ارزش‌ها و توانایی‌ها، آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت و نویسندگان دوشنبه‌های هر دو هفته یکبار برگزار خواهد شد.

مهدی طهوری نویسنده کودک و نوجوان و خالق آثاری همچون «کشف‌الغطاء»، «افسانه اوجی»، «سلحشوران داغستان»، «محمد مصدق (زندگینامه)» و «مشارکت» به عنوان کارشناس در این کارگاه به آموزش اصول داستان‌نویسی می‌پردازد و شرکت‌کنندگان در این برنامه را برای خلق نخستین آثار خود همراهی می‌کند.

گفتنی است؛ به دنبال برگزاری مستمر این کارگاه آموزشی در سال گذشته، چند تَن از مخاطبان این برنامه به صورت حرفه‌ای وارد دنیای نویسندگی شده‌ و در این عرصه نیز صاحب تالیفانی هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44081043 تماس بگیرند.

دریافت کننده: بخشی پور تاییدکننده:نقاشی

502

کد خبر: 763028

وب گردی

وب گردی