سیچلو: صددرصد برای قهرمانی می‌جنگیم

خوان سیچلو سرمربی تیم زیر 23 سال ایران در نشست خبری قول تلاش صددرصدی برای قهرمانی این مسابقات داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ایران درباره آمادگی بازیکنان گفت: تیم ما به خوب آماده شده است. ایران تیم جنگنده‌ای است و می‌توانم به شما این قول را بدهم که برای هر توپ می‌جنگد.

سیچلو درخصوص حریفان در این مسابقات بیان داشت: بازی اول با پاکستان است و قطعا بعد از این بازی دو بازی حساس با استرالیا و چین خواهیم داشت. ژاپن هم همیشه در مسابقات از شرق آسیا برای ما حریف خوبی بوده علاوه بر این چین و تایلند هم می‌توانند به عنوان سورپرایز این دوره از مسابقات مطرح شوند.

وی درباره انتخاب نفرات اصلی تیم نیز توضیح داد: انتخاب 12 بازیکن اصلی برای این تورنمنت خیلی سخت بود چون در ایران بازیکنان خوب و قابل توجهی داریم ولی ما با هدفی که بتوانیم از این رقابت‌ها برای مسابقات جهانی انتخاب شویم بهترین گزینه‌ها را برای انتخاب بازیکنان درنظر گرفتیم.

سیچلو در پاسخ به این‌که چند درصد احتمال قهرمانی ایران وجود دارد، گفت: در مورد درصد باید بگویم شاید. ولی چیزی که می‌توانم قول دهم این است که برای قهرمانی این مسابقات صددرصد تلاش می کنیم.

سرمربی تیم زیر 23 سال در پاسخ به این‌که اردوهای تیم از چه زمانی آغاز شد، بیان داشت: شروع بخش اصلی اردوی ما بعد از نوروز بود ولی با بعضی از بازیکنان دو هفته قبل از نوروز کار را شروع کردیم به طور کل می‌توان گفت یک ماه و نیم مشغول تمرین بودیم. اعتقاد دارم خیلی از بازیکنانی که در این تیم هستند می‌توانند در آینده در تیم ملی بزرگسالان بازی کنند. من دنبال ایده پیشرفت و تقویت کردن این بازیکنان هستم ولی چیزی که می‌بینم این بازیکنان پتانسیل این را دارند که در آینده در تیم ملی بزرگسالان بازی کنند.

سیچلو درخصوص انتخاب بازیکن از لیگ دسته یک نیز اظهار کرد: من بازی‌های لیگ دسته یک را دیدم و یک بازیکن پشت خط زن را هم دعوت کردم که با ما تمرین کرد. دو حالت وجود دارد یکی این که تمرین کنند و احتمال رشد و ترقی داشته باشند و دوم این‌که در تیم ملی جا داشته باشند چون همه مردم ایران می‌خواهند والیبال ایران برنده باشد تلاش ما این است که برنده باشیم. ما تمام بازیکنان ایران را جست و جو می‌کنیم. من به رویاها اعتقاد دارم و بنابراین از او خواستم یک روز با تیم ملی تمرین کند. امیدوارم در این رقابت‌ها برای مسابقات جهانی انتخاب شویم و امکان این باشد و اردوهایمان شروع شود و این امکان باشد بازیکنی از اردبیل به ما اضافه شود.

سرمربی ایران درباره حضور تماشاگران نیر عنوان کرد: امیدوارم سالن مسابقه زمانی که ایران مسابقه دارد، پر از تماشاچی شود چون تماشاچیان ایرانی از بهترین‌های دنیا هستند. فکر می‌کنم فضای سالن هنگام مسابقه پر از شور و اشتیاق باشد نه تنها به ما کمک می‌کند و بازیکنان ما را برانگیخته می‌کند بلکه می‌تواند تیم مقابل را هم تحت فشار قرار دهد. امیدوارم اردبیل در این زمینه هم به ما کمک کند و همه سالن هم پر از تماشاچی شود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 763158

وب گردی

وب گردی