نظر آیت الله هاشمی این بود که روحانی راهش را ادامه دهد و به نتیجه مطلوب برساند

برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حمایت از ادامه دار شدن راه تدبیر و امید در کشور گفت: نظرمرحوم آیت الله هاشمی این بود که آقای روحانی همچنان قدرتمند در صحنه باشند و کارهایی که آغاز کردند را ادامه داده و به نتیجه مطلوب برسانند.

محمد هاشمی رفسنجانی برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و رئیس اسبق سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در پاسخ به اینکه اندیشه ها و استراتژی آقای روحانی و آیت الله هاشمی همه در راستای سازندگی ایران اسلامی است گفت: آقای دکتر روحانی از نظر آیت الله هاشمی دارای یک شخصیت واجد شرایطی بودند و مرحوم آیت الله هاشمی نظرشان در این باره بر این مبنا بود که آقای روحانی همچنان قدرتمند در صحنه باشند و کارهایی که آغاز کردند را ادامه داده و به نتیجه مطلوب برسانند.

وی در خصوص کاندیداتوری خود و فرآیند عدم صلاحیت از سوی شورای نگهبان افزود: من وقتی دیدم که وصیت آیت الله هاشمی محقق نشد در ساختمان وزارت کشور حاضر شدم و ثبت نام کردم و پس از پایش صلاحیت ها تصمیم شورای نگهبان بر موضوعات دیگری صورت گرفت ضمن آنکه ما همگی پایبند به اصول قانون هستیم.

برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه در حمایت از آقای روحانی رییس جمهور فعلی کشور بیان داشت: ما در بیانیه خود اعلام کردیم که به صراحت از دولت تدبیر و امید حمایت می کنیم و از مردم درخواست می کنم تا با بصیرت و بینش کاندیدای اصلح خود را انتخاب کنند و توصیه می کنم کسانی که به من می خواستند رای بدهند رای من آقای روحانی است.

هاشمی در ادامه افزود: آقای روحانی از افرادی است که به اندیشه های آیت الله هاشمی واقف است و اگر نیازی احساس شود در مسند خدمت گذاری حاضر به همکاری خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم آقای روحانی در این عرصه موفق شود ضمن آنکه شواهد هم نشان دهنده این امر است.

خبرنگار:علی درخشان/تایید کننده:سرلک

کد خبر: 763171

وب گردی

وب گردی