دیدار ریاست و اعضای هیات ریسه  واحد سقز  دانشگاه آزاد اسلامی با ریاست اداره جهاد کشاورزی این  شهرستان

ریاست و اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای ایجاد تعامل بیشتر با اداره جهاد کشاورزی  دیداری با آقای مهندس محمد نافع علایی نیا رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سقز داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، در این ملاقات دکتر شافعی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز ضمن تبیین سیاست های واحد سقز در راستای حرکت بسوی فعالیت های دانش بنیان و کسب در آمدهای غیر شهریه ای و باتوجه به پتانسل های موجود در منطقه، علاقه مندی دانشگاه را برای تولید محصولات کشاورزی ارگانیک اعلام و خواهان همکاری جهاد کشاورزی شهرستان در این خصوص شدند.

دکتر شافعی در ادامه بیان داشتند؛ تولید محصولات ارگانیک کشاورزی تحت نظارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز و جهاد کشاورزی می تواند شهرستان سقز و به تبع آن استان کردستان را در مسیر توسعه مطلوبی در حوزه کشاورزی قرار دهد. ایشان همچنین گسترش تعاملات در حوزه های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی بین دو سازمان را خواستار شدند.

آقای مهندس علایی نیا ، رییس اداره جهاد کشاورزی نیز ضمن خیر مقدم به ریاست و اعضای هیات رییسه دانشگاه، با تاکید به سرمایه گذاری در توسعه باغات دیم و کاشت محصولاتی که نیاز کمتری به آب دارند ، از طرح دانشگاه در این خصوص استقبال کردن د و حاضر به همکاری همه جانبه در زمینه کاشت و تولید محصولات مورد نظر، با دانشگاه شدند.

200/202

خبرنگارک ناهید سمیعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 763187

وب گردی

وب گردی