مدارس سما در سال آینده در واحد بافت دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار می کنند

معاون اداری و مالی واحد بافت از آغاز بکار مدارس سما این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر مجید معصومی در پایان جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان آموزش و پرورش گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف خدمت به جامعه نقش خود را در حوزه تعلیم و تربیت در مدارس نیز گسترش داد و با تاسیس مدارس سما توانست بار سنگینی از دوش آموزش و پرورش بردارد.

وی با توجه به نهضت تولید علم و توسعه مراکز تعلیم و تربیت در کشور اظهار کرد:‌مدارس سما به عنوان زیربنای آموزش و تربیت نسلی خلاق بسیار اهمیت دارد. دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی این مدارس نقش بزرگی در تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور دارد.

معصومی اضافه کرد:با هماهنگی های بعمل آمده با اداره آموزش و پرورش بافت و با طی آخرین مراحل اخذ مجوز دبستان سما، مقرر گردید دبستان های سما با امکانات کامل و منطبق با سیاستهای دانشگاه آزاد اسلامی وآموزش و پرورش اقدام به جذب دانش آموز کنند.

معاون اداری و مالی واحد بافت راه‌اندازی مدارس سما را از جمله اقدامات ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: با راه اندازی مرکز پیش دبستانی سما و استقبال خوب مردم، پیگیری‌های لازم را برای راه اندازی مدارس سما در مقاطع بالاتر انجام دادیم که در همین راستا مجوز راه اندازی مدارس دخترانه و پسرانه سما را برای سال جاری اخذ کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه در مقوله تعلیم و تربیت کار باید با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با تمام قوا و امکانات منحصر بفرد در این عرصه پانهاده و انشاالله مدارسی در خورشان نام دانشگاه آزاد اسلامی وشهروندان فهیم و فرهنگ دوست بافت تاسیس خواهیم کرد.

معصومی خاطرنشان کرد: پیش ثبت نام این مدارس از شنبه 16 اردیبهشت آغاز خواهد شد و قصد داریم بهترین فضا و امکانات را در اختیار این مدارس قرار دهیم که قطعا جزئیات برنامه ها و امکانات آنان در آینده ای نزدیک باطلاع همگان خواهد رسید.

در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش بافت با تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی،همکاری اداره آموزش و پرورش را در راه اندازی مدارس سما اعلام کرد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 763200

وب گردی

وب گردی