برنامه Fitterfox: آموزش و انجام حرکات ورزشی در خانه

Home Workouts Fitterfox اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید بدون مراجعه به باشگاه، ورزش‌های مفید خانگی را یاد بگیرید و انجام دهید.

به گزارش ایسکانیوز، ورزش کردن امری بسیار مهم برای سلامت بدن است که انجام روزانه‌ی آن می‌تواند تأثیر چشمگیری در سلامت و جلوگیری از مشکلات متعددی مانند افزایش وزن داشته باشد. علاوه بر این، ورزش همیشه موجب نشاط و انرژی است و می‌توانید حتی با ۱۰ دقیقه ورزش در آغاز هر روز، صبح خود را با انرژی شروع کنید. با وجود تمام این توضیحات، شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که حس و حال مراجعه به باشگاه، یا دویدن‌ اول صبح در پارک را ندارید. اگر چنین است، Home Workouts Fitterfox اپلیکیشنی بسیار مناسب برای شما خواهد بود که در نقش یک مربی شخصی و خانگی، می‌تواند تمرین‌های مفید و متنوعی برای ورزش در خانه به شما آموزش دهد. این اپلیکیشن تمرکز خود را تنها بر کاهش وزن نگذاشته است و مواردی همچون افزایش سلامت، قدرت بدنی، استقامت و آمادگی جسمانی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. کافی است قد و وزن خود را به این مربی شخصی معرفی کنید تا از این پس بتوانید بدون مراجعه به باشگاه‌های ورزشی یا نیاز به وسایل و ابزار خاص، هر جا و هر زمان که مایل بودید ورزش کنید.

عملکرد Fitterfox به این صورت است که ورزش‌های متنوع و مفیدی را به شکل ویدیویی به شما آموزش خواهد داد تا حتی اگر یک ورزشکار باتجربه و حرفه‌ای نیستید، بتوانید حرکات را به شکل صحیح یاد بگیرید و اجرا کنید. بعد از انجام هر تمرین، میزان کالری سوزانده شده به اطلاع شما خواهد رسید تا بعد از آن، اگر قصد سوزاندن کالری بیشتری داشتید، بتوانید به حرکت بعدی مراجعه کنید و ورزش خود را ادامه دهید. نکته‌ی جالبی که در Fitterfox وجود دارد، ارائه‌ی هوشمند برنامه ورزشی است. بعد از آنکه حرکت پیشنهادی Fitterfox را به اتمام رساندید، این برنامه از شما درباره‌ی میزان سختی نرمش نظرسنجی خواهد کرد. می‌توانید با انتخاب یکی از گزینه‌های «آسان بود»، «سخت بود» و «مناسب بود» به Fitterfox کمک کنید حرکت بعدی را بر اساس توان شما در اجرای حرکت فعلی، تشخیص و به شما پیشنهاد دهد. در بخش اطلاعات برنامه، مجموع ساعاتی که ورزش کرده‌اید و کالری‌هایی که سوزانده‌اید نیز ثبت خواهد شد تا بتوانید بعد از ۱ ماه استفاده از Fitterfox، خلاصه‌ای از عملکرد خود داشته باشید.

نکته جالب دیگری که در Fitterfox مشاهده کردیم، تشویق کاربر به ورزش کردن است. در این برنامه تمرین‌هایی به‌صورت Premium وجود دارند که برای آزاد کردن آن‌ها نیاز به امتیاز دارید. این امتیاز نیز بر اساس کالری سوزانده شده‌ی شما محاسبه خواهد شد تا بتوانید با انجام منظم تمرین‌ها و سوزاندن کالری، امتیاز کسب کنید و تمرین‌های پرمیوم را انجام دهید.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 763264

وب گردی

وب گردی