کشف 207 کیلوگرم تریاک از خودرو پراید /قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان" رابر" کرمان از کشف 207 کیلوگرم تریاک درعملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "نبی الله میرافضلی"در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس آگاهی این فرماندهی با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از باند قاچاق مواد مخدر دست یافتند که نشان می داد اعضای این باند، محموله قابل توجهی را از شهرستان های جنوبی بارگیری و به مقصد"سیرجان"حمل می کنند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان ،طی کنترل خودروهای عبوری در محور "جیرفت-رابر" خودرو مورد نظر را که یک دستگاه پراید بود شناسایی و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی در ادامه اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی روبه رو شد و به ناچار خودرو را متوقف که در بازرسی از این خودرو 207 کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.
بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی رابر با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آینده جامعه از تهدید بزرگ موادمخدر صنعتی و روانگردان را مشروط به همکاری و مشارکت فعال آحاد مردم و دستگاه های مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصیه کرد:در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/ انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 763281

وب گردی

وب گردی