افتتاح فروشگاه شهروند در قزوین و تبریز

مدیرعامل شرکت شهروند از افتتاح 5 شعبه جدید فروشگاه شهروند در تهرانپارس، مارلیک، بلوار ارتش، خیابان مطهری، نبرد و همچنین استان‌های آذربایجان، قزوین، کرمانشاه و اصفهان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، علوی در مراسم قرعه‌کشی جشنواره لبخند نوروزی گفت: امروز شهروند 500 هزار مشتری وفادار دارد که مجموعه شهروند تلاش می‌کند خدمت‌گزاران لایقی برای این مشتریان باشد. بی‌تردید در این مسیر کیفیت و قیمت کالاها در سرلوحه کاری فروشگاه‌های شهروند قرار دارد.

وی افزود: در شهروند 2500 نفر از پرسنل این فروشگاه خدمتگذاران شهروندان هستند و همه تلاش می‌کنند که در شهروند کالایی عرضه شود که بهترین کیفیت را با پایین‌ترین قیمت داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهروند به توسعه فروشگاه مجازی و فروشگاه‌های دیواری این شرکت اشاره کرد و افزود: باید فروشگاه مجازی همانند شعبات فیزیکی در ارائه خدمات به شهروندان ایفای نقش کنند به شکلی که کالای دلخواه مشتری با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن درب منزل، تحویل وی داده شود. شهروند اولین فروشگاهی است که فروشگاه‌های دیواری را راه‌اندازی کره چراکه وقت شهروندان برای این شرکت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علوی افزود: تلاش می‌کنیم در ایستگاه‌های مترو و سایر نقاط توسعه فروشگاه‌های دیواری را داشته باشیم تا شهروندان در کمترین زمان ممکن مایحتاج خود را از این فروشگاه ها تهیه کنند.

وی با اشاره به فروش 20 میلیارد تومانی، فروشگاه مجازی شهروند در سال‌های گذشته تاکید کرد: در آینده نزدیک فروشگاه مجازی شهروند بیش از 200 درصد افزایش فروش خواهد داشت. برهمین اساس فروش عمده برای تمام نقاط کشور به زودی در راستای توسعه فروشگاه مجازی و افزایش فروش آن امکان‌پذیر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهروند درخصوص توسعه فروشگاه‌های مجازی به افتتاح شعبات شهروند در استان‌هایی همچون تبریز، قزوین، کرمانشاه و اصفهان اشاره کرد و افزود: به زودی 5 شعبه فروشگاه شهروند در تهرانپارس، مارلیک، بلوار ارتش و مطهری و نبرد افتتاح خواهد شد. جدیدا نیز دو شعبه در پرند و تهرانسر به بهره‌برداری رسیده است.

در این مراسم که همزمان با ولادت امام حسین(ع) برگزار شد قرعه‌کشی 7 دستگاه خودروی پژو پارس ویژه جشنواره لبخند نوروزی و یک دستگاه خودروی سراتو ویژه باشگاه مشتریان انجام شد.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/اتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 763315

وب گردی

وب گردی