مقیمی: دولت یازدهم زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال را فراهم کرد

قائم مقام وزیر کشور گفت: خوشبختانه این دولت توانسته با رشد هشت درصدی زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری را فراهم کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین مقیمی در همایش تبیین نقش ارزشمند کارگران در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله، سالانه باید کشور هشت درصد رشد اقتصادی داشته باشد ولی در دوره‌های گذشته نه تنها این امر محقق نمی‌شد بلکه مثبت شدن این تراز اقتصادی امری غیرممکن تلقی می‌شد.

وی رشد اقتصادی کشور را در حال حاضر هشت درصد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این دولت توانسته با رشد هشت درصدی زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری را فراهم کند.

مقیمی با اشاره به اینکه سند چشم انداز توسعه ۲۰ ساله کشور از سال ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۴ به منظور اداره کشور، در نظر گرفته شده، تصریح کرد: همه فعالیت‌ها باید منطبق با سند چشم انداز باشد تا کشور بر طبق این سند حرکت کند.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به نقش بسزای کارگران در ایران، تصریح کرد: متأسفانه طی جنگ تحمیلی ایران و عراق بسیاری از کارگاه‌های تولیدی نابود اما به همت و تلاش کارگران، این کارگاه‌ها احیا و بازسازی شد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: به دلایل متعدد جهانی و منطقه‌ای حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مقیمی اظهار کرد: وظیفه متولیان و مجریان انتخاباتی اجرای قانونی فرایند انتخابات است و همچنین مکلف به صیانت از آرای مردم هستند.

قائم مقام وزیر کشور خاطرنشان کرد: مردم باید برای رشد و آبادانی ایران اسلامی به افرادی اصلح در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی دهند.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 763384

وب گردی

وب گردی