ژاپن، چین و اندونزی دانشجویان ایرانی را بورس می کنند

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای بورس کشورهای ژاپن، چین و اندونزی در دروه‌های تحصیلات تکمیلی به دانشجویان ایرانی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به تلاش‌ها و مذاکرات انجام‌شده با بنیاد بورس دولت‌های چین، ژاپن و اندونزی، این کشورها با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی‌ارشد و دکتری) به دانشجویان ایرانی برای سال تحصیلی 2018-2017 موافقت کرده‌اند.

علاقه‌مندان به بورس کشور چین می‌توانند به نشانی http://www.csc.edu.cn/laihua مراجعه و با کسب اطلاعات بیشتر، شرایط و مشاهده لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.irr) ثبت‌نام کنند و فرم شماره 1 اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس پست الکترونیکی http://bdiri@saorg.ir تا پایان وقت روز 3 تیر (24 ژون 20177) ارسال کنند.

داوطلبان بورسیه دولت اندونزی هم برای پذیرش در 16 دانشگاه این کشور باید به آدرس اینترنتیhttp://knb.ristekdikti.go.id/مراجعه و ثبت‌نام کنند. متقاضیان باید بعد از ثبت‌نام فرم شماره 11 اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی bdiri@saorg.ir تا پایـان وقت روز 7 خرداد امسال (30 می2017) ارسال کنند.

اما دولت ژاپن در مقاطع فوق‌دیپلم، فوق دیپلم فنی‌و‌حرفه ای، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری بورس می‌کند و متقاضیان این کشور هم برای ثبت‌نام باید به آدرس http://www.ir.emb-japan.go.jp/fa/jicc/jicc_scholarship.htmlمراجعه و ثبت‌نام کنند. این گروه نیز باید فرم شماره 1 اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی bdiri@saorg.ir تا پایـان وقت اداری روز 14 اردیبهشت امسال 96 (فوق‌دیپلم، فوق دیپلم فنی‌و‌حرفه‌ای) و تا پایـان وقت اداری روز 21 اردیبهشت 96 (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) ارسال کنند.

منبع: آنا

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

200/201

کد خبر: 763399

وب گردی

وب گردی