برگزاری 700 کرسی آزاد اندیشی در دستور کار شورای تخصصی علوم رفتاری

جلسه شورای تخصصی علوم رفتاری هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار و مقرر شد؛ برگزاری کرسی ترویجی در قالب نقد و مناظره در مراکز علمی به تعداد 700 کرسی، برگزاری 25 اجلاسیه و 25 پیش اجلاسیه نظریه و نوآوری و نقد در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه شورای تخصصی علوم رفتاری هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره با حضور اعضا و با بحث و گفت‌وگو درباره راه کارهای تعامل بیشتر با دانشکده‌­های علوم تربیتی دانشگا­ه‌­های کشور، در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در ابتدای این جلسه گزارشی اجمالی از فعالیت‌­های دبیرخانه کرسی‌های نظریه‌پردازی در سال 95 و مهمترین محورها و برنامه‌های دبیرخانه برای امسال ارائه شد.

برگزاری کرسی ترویجی در قالب نقد و مناظره در مراکز علمی به تعداد 700 کرسی، برگزاری 25 اجلاسیه و 25 پیش اجلاسیه نظریه و نوآوری و نقد، طراحی و اجرای سامانه جامع کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی، پیگیری و حمایت از همه کمیته‌های دستگاهی برای انجام ماموریت‌ها، انجام حمایت‌های مصوب از کرسی‌های با دفاع موفق مهمترین محورها و برنامه‌های سال 96 این دبیرخانه اعلام شد.

در ادامه این جلسه نیز دکتر غلامعلی افروز، رئیس شورای تخصصی علوم رفتاری به اهمیت برگزاری کرسی‌های مختلف در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور اشاره کرد و گفت: باید امسال با انجام رایزنی‌های مختلف، ارتباط و تعامل دوطرفه بیشتری بین دانشکده‌های علوم رفتاری دانشگاه‌­های کشور و دبیرخانه کرسی‌های نظریه‌پردازی شکل دهیم تا از ظرفیت­‌های استادان این حوزه بیشتر بهره‌مند شویم. یکی از این راهکارها دعوت از مدیران گروه روانشناسی، علوم تربیتی، مدیریت آموزشی و سایر رشته‌­های مرتبط به تهران برای هم‌اندیشی است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 763406

وب گردی

وب گردی