آزمون دستیاری بالینی و پزشک خانواده 14 اردیبهشت برگزار می شود

رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی پزشکی و دستیار تخصصی پزشک خانواده در ۱۴ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد حسین پورکاظمی، رئیس مرکز سنجش پزشکی درباره چهل و چهارمین آزمون دستیاری گفت: براساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در این آزمون داوطلبان رشته دستیار تخصصی پزشک خانواده نیز می‌توانند شرکت کنند به طوری که علاوه بر رشته پزشک خانواده سایر رشته‌های تخصصی را نیز بتوانند انتخاب کنند.

او ادامه داد: همچنین در این آزمون آن دسته از داوطلبان که علاقه‌مند به شرکت در رشته پزشک خانواده هستند می‌توانند از امتیاز ترجیحی مربوط به این رشته نیز استفاده کنند.

پورکاظمی افزود: آزمون دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که مرحله کتبی این آزمون ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ۹۶ در یک مکان در هر دانشگاه علوم پزشکی و راس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت در پایان گفت: 23 تا 25 اردیبهشت آزمون شفاهی همه رشته‌ها برگزار می‎شود و شروع دوره برای افراد پذیرفته شده از 1 مهر 96 خواهد بود.

خبرنگار: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 763415

وب گردی

وب گردی