یازدهمین جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیشابوربرگزار شد

درآستان اعیاد شعبانیه و میلاد سیدو سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) یازدهمین جشن دانش آموختگی 150 فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در مقاطع مختلف تحصیلی در محل سالن ورزشی دانشگاه برگزار شد .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور ضمن قدردانی از حوزه های مختلف دانشگاه بویژه حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی که مقدمات برگزاری این مراسم را فراهم کردند، با اشاره به اینکه مراسم جشن فارغ التحصیلی آغازی است برای تلاش جوانان در جامعه، گفت: جوانان باید امروز آنچه را آموخته اند به مرحله اجرا دراورند واز مشکلات نهراسند .

سعیدی ادامه داد: مشکلات اقتصادی و صنعتی به دست شما قابل حل است و هریک از شما می توانید بسیاری از پروژه های بزرگ را هدایت نمایید و گواه این ادعا حضور فعال دانش آموختگان این دانشگاه در صنایع مهم و ادارات کلیدی است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور گفت: دانشگاه شما را برای سفری مهیج آماده کرده زیرا در دانشگاه نه تنها علم و دانش بلکه حرفه و اعتماد به نفس لازم را برای ورود به بازار واقعی را بدست آورده اید.

اوافزود : دانشگاه آزاد اسلامی به شما و دستاوردهای شما که با فارغ التحصیلی همراه است افتخار می کند و آینده با آغوشی باز پذیرای شماست.

در ادامه دکتر حمید گرمابی نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع فارغ التحصیلان در سخنانی کوتاه ضمن تبریک به دانش آموختگان آرزوی توفیق و موفقیت و پیشرفت در جامعه را برای این گروه آرزو کرد.

درمراسم جشن دانش آموختگی خانواده های دانشجویان حضور داشتند که برنامه های متنوع از جمله تقلید صدا ، موسیقی ، میان پرده و... برگزار و به دانش آموختگان تندیس فارغ التحصیلی اهدا شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/200

کد خبر: 763426

وب گردی

وب گردی