پرداخت هدیه 150 هزارتومانی به اعضای هیات علمی و کارکنان جانباز و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی

بخشنامه پرداخت هدیه به مناسبت روز جانباز توسط دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سوم شعبان المعظم میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و همچنین چهارم شعبان المعظم فرخنده روز ولادت با سعادت باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ورز جانباز به تمامی همکاران گرامی به ویژه جانبازان سرافراز وایثارگران گرانقدر، به منظور پاسداشت منزلت والای این عزیزان مقرر شد مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به عنوان هدیه روز جانباز به اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی جانباز و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شود.

پرداخت هدیه روز جانباز در صورت تامین اعتبار واحراز صحت مدارک ارائه شده توسط مسئولین حوزه شاهد و ایثارگر واحدها و مراکز آموزشی صورت می گیرد.

جانبازان بالای 25 درصد با ارائه کارت جانبازی معتبر و جانبازان زیر 25 درصد با ارائه معرفی نامه معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران، آزادگان سرافراز با ارائه کارت بنیاد شهید و امور ایثارگران، همسر و فرزندان معظم شهدا با ارائه کارت بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس با سابقه 6 ماه حضور ( داوطلبانه، کادر و وظیفه) با ارائه کارت ایثار یا معرفی نامه معتبر از یگان اعزام کننده ( تاریخ اعزام قبل از تاریخ پذیرش قطعنامه 27/4/67 مور قبول است) و کلیه کارکنان جانباز و ایثارگر اعم از اعضای هیات علمی ( تمام وقت رسمی، قراردادی و پیمانی) و غیر هیات علمی(رسمی، قراردادی، خرید خدمت، کار معین و ساعتی) مشمول این بخشنامه هستند.

مدرسان حق التدریس و کارکنانی که از مرخصی بدون حقوق استفاده می کنند و نیز کارکنانی که بدون مجوز از شورای اداری و مالی دانشگاه به کار گرفته شده اند، مشمول این بخشنامه نمی شوند.

بدیهی است دبیران هیات امنای استانی، روسای واحدها و مراکز آموزشی و نیز معاونان اداری و مالی مسئول حسن اجرای این بخشنامه هستند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204

کد خبر: 763432

وب گردی

وب گردی