پیام تبریک دکتر نوریان به مناسبت روز معلم

دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور پیامی در آستانه روز معلم، یاد استاد شهید مرتضی مطهری ( ره) و مقام شامخ معلم را گرامی داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در متن پیام دکتر نوریان آمده است:

«دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان عملکرد و اثربخشی خود را مرهون سرمایه ی انسانی خود به ویژه اساتید و معلمان متعهد، شایسته و دانشگری است که تمامی توان و کوشش خود را برای بهسازی و بالندگی نسل فرهیخته و مشتاقی مصروف می نمایند که تولید و انتشار خرد، بصیرت و دانایی را سرلوحه کار خود قرار داده و با خردمندی دل و جانشان را وقف اعتلای دانشگاه نموده اند.

قصد اینجانب بر این است که با قدرشناسی تمام، سکان هدایت دانشگاه را در آینده با سرمایه گذاری بر این دارایی عظیم و نخبه بر دوش آنانی بگذارم که عضو ، غمخوار و تیماردار این دانشگاه هستند. ایجاد این فرصت برای شکوفایی و محول نمودن مسئولیت های کلیدی مستلزم درک، تفاهم و تعاملات دو سویه ایست که می تواند جهت تعالی آینده دانشگاه را در عرصه داخلی و جهانی فراهم سازد.

با گرامیداشت سالروز استاد شهید مرتضی مطهری ( ره) و بزرگداشت مقام شامخ معلم این روز را به تمامی سرمایه‌های انسانی دانشگاه علی الخصوص اعضای محترم هیات علمی و مدرسین تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق و شادکامی شما عزیزان و خانواده ارجمندتان در پناه توجهات حضرت باری تعالی مسئلت دارم.»

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 763433

وب گردی

وب گردی