تجلیل از جانبازان 8 سال دفاع مقدس توسط واحد رودان

به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان، به‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز از3 تن از جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان رودان تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان به همراه مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگر شهرستان به ‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) از 3تن ازجانبازان 8 سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز اظهار داشت: جانبازان از نیروهای ارزشمند نظام هستند که در راه آرمان‌های انقلاب با از خودگذشتگی، از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

حسن داوری با بیان اینکه بزرگترین جانباز اسلام قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) است، اظهار داشت: حضرت عباس (ع) مصداقی کامل از ولایت‌پذیری است و حتی با از دست دادن دستان مبارکشان، ذره‌ای از راه ولایت جدا نشد و در این راه نیز به شهادت رسید تا دین خدا استوار بماند.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان افزود: جانبازان چراغ تابناک ایران اسلامی هستند و نزد خدای بزرگ از جایگاهی خاص برخوردارند و مردم ما به این قهرمانان واقعی دوران نبرد می‌بالند و افتخار خواهند کرد چراکه با اهدای اعضای بدن خود در اه خدا، زندگی را به ما اهدا کردند.

وی در پایان، حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی جانبازان سرافراز عنوان کرد و گفت: امروز جانبازان سند افتخار ملت بزرگ ایران هستند و انتقال این آموزه‌های ایثار و از خودگذشتگی که یک ضرورت در جامعه اسلامی به‌شمار می‌رود وظیفه مسؤولان و خدمتگزاران نظام اسلامی است.

لازم به ذکر است از جانبازان حیدر دادخداپور و غلام برزگر و جلیل جمشیدی تجلیل شد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/ انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 763435

وب گردی

وب گردی