معرفی جامع ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، اقبال به آن را افزایش داده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از ضرورت برنامه‌ریزی دقیق گفت و تاکید کرد: در سال‌های اخیر با معرفی ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، اقبال عمومی به انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل جوانان از رشد مطلوبی برخوردار بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عباس علایی نوین در جمع همکاران حوزه ریاست این دانشگاه، پیش‌شرط موفقیت در یک سازمان را آشنایی با توانمندی‌ها و مشکلات دانست و گفت: دانستن ظرفیت‌ها در یک محیط علمی در زمینه‌های آموزشی با تکیه به نیروی انسانی مجرب و متخصص و تجهیزات روزآمد پژوهشی و آشایی با مشکلات به منظور گذر از تهدیدهای محیطی و رفع آنها با تکیه به اتاق فکر گروهی در سازمان، می‌تواند توفیق سازمان را تضمین کند.

سرپرست واحد دامغان خاطرنشان کرد: هدف آن است که با مدیریت پویا بر اساس سیاست‌های عمومی دانشگاه به انجام وظیفه بپردازیم و با یافتن راه حل‌های مناسب و هدف مشترک به حوزه دانشگاهی و شهری خدمت‌رسانی کنیم.

رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان افزود: مدیریت باید تحول‌آفرین باشد و در این مسیر نقش استادان و همکاران اهمیت به سزایی دارد و به اعتبار تفکر جمعی می‌توان با رعایت اصول و مقررات سازمانی، اهمیت دادن به نظم مطابق بیانات حضرت امیرالمومنین(ع) و دانستن این نکته که در سازمان غیردولتی کار می‌کنیم و از ردیف‌های بودجه دولتی محرومیم در دستیابی به اهداف سازمانی تلاش کنیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر و با معرفی توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی علی‌رغم کاهش داوطلبان تحصیلات دانشگاهی، اقبال به تحصیل در این دانشگاه افزایش یافته و خدا را به این موهبت شاکریم.

علایی نوین از اهمیت سیستم‌های هوشمند سازمانی گفت و تاکید کرد: هزینه سیستم هوشمند از نیروی انسانی کمتر و ضریب دقت آن بیشتر است و شرط ماندگاری مجموعه سازمانی به منظور ارائه خدمت صادقانه، نیازمند فعالیت مخلصانه و تدبیر آگاهانه است.

سرپرست واحد دامغان از همکارانش خواست؛ صرفه جویی را به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر داشته باشند و انقباض اقتصادی را به منزله‌ی هنر سازمانی تلقی کنند.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 763454

وب گردی

وب گردی