راحتی و آزادی شعار دادن کارگران در حضور رئیس جمهوری در دوران روحانی به دست آمد

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه کارگران به راحتی و با آزادی در حضور رئیس جمهور شعارهایشان را بدهند در دوران دکتر روحانی به دست آمده است.

به گزارش ایسکانیوز حمید ابوطالبی امروز-دوشنبه- در یادداشت کوتاهی به مناسبت روزجهانی کارگر در کانال تلگرامی خود نوشت:«من بسیارخوشحال و سربلند شدم که برخلاف سالهای ٨٤-٩٢ که برگزاری روز جهانی کارگر ممنوع شده بود، در دوران دکتر روحانی جامعه به حدی از آزادی رسیده است که کارگران در حضور رئیس جمهوری شعارهایشان را به راحتی و آزادی مطرح می کنند»
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در این یادداشت با بیان این که « امروز روز جهانی کارگر است؛ این روز بزرگ بر کارگران عزیز ما گرامی باد.» اضافه کرد: کارگران عزیز، صبح امروز درمراسم روزجهانی کارگر با حضور وسخنرانی دکتر روحانی شرکت نمودند؛ مراسمی که تعداد سی یا چهل کارگر عزیز با آزادی کامل در آن شعار می دادند که «عزا عزاست امروز؛ روزعزاست امروز؛ زندگی کارگر روبه فناست امروز.»
در ادامه یادداشت ابوطالبی آمده است: «دقیقا مانند روز دانشجو که هرسال درحضور دکتر روحانی، دانشجویان از تمام اقشار نظراتشان را در اوج آزادی بیان می کردند. این آزادی در روز کارگر بر کارگران عزیز، و در روز دانشجو بر دانشجویان گرامی مبارک باد. اعتدال یعنی آزادی و در امنیت سخن گفتن.»

300/300

کد خبر: 763459

وب گردی

وب گردی