بازدید نماینده مردم شهرستان های  ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

دکتر محمد عزیزی نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در جمع هیات رییسه و مدیران  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر  حضور یافته  و ضمن دیدار با کارکنان دانشگاه از ظرفیت ها و توانمندی های این  دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار ابتدا دکتر کیان پهلوان افشاری سرپرست واحد ابهر ضمن خیرمقدم، از اقدامات دکتر عزیزی در دوران فرمانداری شهرستان ابهر و دوره اخیر نمایندگی مجلس شورای اسلامی نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر تقدیر و تشکر کرد و حمایت و پشتیبانی ایشان را سرمایه بزرگی برای این دانشگاه دانست. سپس سرپرست واحد ابهر گزارشی از فعالیت ها و عملکرد 8 ماه مدیریت خود را در حوزه های آموزش ، پژوهش، دانشجویی وفرهنگی، اداری و مالی و آموزشکده سما ارائه نمودند.

دکتر عزیزی نیز ضمن تشکر از فعالیت ها و عملکرد دکتر پهلوان افشاری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد غیر دولتی ظرفیت لازم برای انجام فعالیت های اقتصادی در قالب اقتصاد دانش بنیان را داشته و باید در این مسیر حرکت کند.

وی ادامه داد: در تمامی حوزه های که نیاز به حمایت و کمک باشد آماده خدمت هستیم. در پایان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه با کارکنان واحد دیدار کرد.

کد خبر: 763504

وب گردی

وب گردی