دستگیری عامل اصلی شهادت مأمور نیروی انتظامی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل اصلی شهادت مأمور نیروی انتظامی شهید محمد تقی‌زاده در ایرانشهر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی از دستگیری شرور مسلح و عامل اصلی شهادت مامور نیروی انتظامی شهید محمد تقی زاده در ایرانشهر خبر داد.

وی افزود: در پی درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرار مسلح در 12 فروردین ماه جاری که منجر به شهادت سروان محمد تقی‌زاده و به هلاکت رسیدن یکی از عاملان این جنایت شده بود، دستگیری عامل اصلی این جنایت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی، محل اختفای عامل اصلی به شهادت رساندن این مامور نیروی انتظامی را در یکی از روستاهای ایرانشهر شناسایی کرده و این محل را به طور نامحسوسی تحت کنترل قرار دادند.

رحیمی گفت: پس از اطمینان از حضور این شرور در مخفیگاهش بلافاصله تیم‌های تخصصی و عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه، این شرور مسلح را دستگیر و در بازرسی از محل دو قبضه سلاح کلاشینکف، یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیر زیادی داروی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس از این فرد همچنان ادامه دارد، افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

کشف محموله قاچاق 3 میلیاردی در چابهار

وی همچنین از کشف محموله قاچاق در چابهار خبر داد و گفت: یک محموله قاچاق به ارزش سه میلیارد و 850 میلیون ریال نیز در دو عملیات پلیسی در چابهار کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دو متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 763544

وب گردی

وب گردی