تقدیر وزیر علوم و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از رییس واحد ایلام در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها

در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که با حضور اعضای این شورا از جمله دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات وفناوری، دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد از تلاش های پروفسور شهریار عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در راستای خدمت به زور امام حسین (ع) در ایام اربعین با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) در سال های 93 ، 94 و 95 گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همراه و همپای مسئولان و مردم ولایت مدار استان ایلام میزبانان شایسته ای برای زوار عتبات عالیات بوده اند.

شهریار عباسی تصریح کرد: برپایی موکب ( ایستگاه صلواتی ) و پذیرایی از زوار، اسکان آنان و در نظر گرفتن پارکینگ در شهر ایلام و شهر مهران از جمله این اقدامات بوده است.

دبیر هیات امنای استان ایلام گفت : در این جلسه پیشنهاد گردید در خصوص ایجاد مرکز رفاهی در شهر مهران برای خدمات دهی شایسته به زوار با محوریت جامعه دانشگاهی و همچنین در نظر گرفتن ردیف اعتباری در بودجه فرهنگی همکاری شود.

کد خبر: 763557

وب گردی

وب گردی