پیام تبریک نماینده کاشان و آران و بیدگل به مناسبت روز کارگر

ساداتی نژاد به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدجوادساداتی نژاد در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.متن پیام نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است.امام خمینی(ره)

جایگاه کار و کارگر در آموزه های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص)چنان مورد توجه ویژه و خاص است که قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشیده است.

روز کاروکارگر یادآور کوشش و تلاش مردان و زنانی است که در کارخانه ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها، معادن ،خانه ها و هر جای سرزمین مقدس ایران با کار خود به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را تقدیم جامعه می کنند.

بدون تردید امروزه برای آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش و ایجاد اشتغال برای فرزندان آنها باید برنامه ریزی اقتصاد کشور مبتنی بر ظرفیت های داخلی و قابلیت های منطقه ای باشد که الگوی اقتصاد مقاومتی تنها راه آن است.

اینجانب بر خود لازم می دانم از کارگران متعهد و پرتلاش کشور به خصوص کارگران مومن و دلسوز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تقدیر و تشکر نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، فرارسیدن روز کار و کارگر و تقارن آن با اعیاد فرخنده شعبانیه را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد و صنعت در این منطقه تبریک و تهنیت بگویم. توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسئلت مینمایم.

سید جواد ساداتی نژاد
نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل

301/300

کد خبر: 763569

وب گردی

وب گردی