مشمولان متاهل به مراکز آموزشی مرزی اعزام نمی‌شوند

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان متاهل به مراکز آموزشی مرزی اختصاص داده نشده و تن‌ها در مراکز آموزشی که درشهر محل سکونت همسرشان دارای رده خدمتی باشد بکارگیری می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز ، سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور خوشایند سازی خدمت سربازی، در تعیین مراکز آموزش کارکنان وظیفه متاهل تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور تحکیم بنیان خانواده، مشمولان متاهل به مراکز آموزش مرزی اختصاص نمی‌یابند، مگر در مواردی که مشمول متاهل ساکن آن مناطق باشد که پس از طی دوره رزم مقدماتی به آن شهر اختصاص می‌یابد.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: کارکنان وظیفه متاهل به مراکز آموزش نیرویی اعزام می‌شوند که در شهر محل سکونت همسرشان دارای رده خدمتی باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مشمولان متاهل باید مدارک تاهل خود را به هنگام ثبت درخواست اعزام به خدمت به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰) ارائه یا در دوره آموزش رزم مقدماتی، مدارک مذکور را به مرکز آموزشی تحویل دهند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 763587

وب گردی

وب گردی