جلسه اضطراری پرسپولیسی ها/ از مخالفت با استعفای زادمهر تا کاهش قیمت بلیط دیدار با الوحده

احتمال کاهش قیمت بلیط دیدار تیم های پرسپولیس و الوحده امارات زیاد است و این موضوع در جلسه هیأت مدیره این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، نشست اضطراری هیأت مدیره پرسپولیس ظهر یکشنبه و در غیاب محمد زادمهر برگزار شد. در این جلسه با استعفای محمد زادمهر مخالفت شد و قرار است در این خصوص با زادمهر صحبت شود. یکی از دلایل استعفای محمد زادمهر از عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس اینست که اداره مالیات برای حضور وی در جلسات هیأت مدیره پرسپولیس مالیات تعیین کرده اما وی بابت حضور در جلسات هیچ دریافتی از باشگاه پرسپولیس نداشته است.

علت اصلی برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اعتصاب بازیکنان و بروز مشکلات مالی بود. در این جلسه علی اکبر طاهری گزارشی از میزان پرداختی های صورت گرفته به بازیکنان را ارائه کرد. اعضای هیئت مدیره مراتب نارضایتی خود از رفتار بازیکنان، علیرغم دریافتی های خوبی که داشته اند، را ابراز داشتند. یکی از موضوعات اصلی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، مسائل مربوط به دیدار حساس پرسپولیس با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا بود. در این جلسه در خصوص حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی در دیدار با الوحده و مسئله قیمت بلیط های این دیدار بحث شد. مسوولان باشگاه پرسپولیس در اقدامی غیرمنتظره قیمت بلیط های دیدار پرسپولیس برابر الریان قطر را افزایش داده بودند. قیمت های معمول بلیط تماشای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب ۲۵، ۲۰ و ۱۵ هزار تومان است که مسوولان باشگاه پرسپولیس با افزایش قیمت، بلیط های این بازی را به مبالغ ۳۵، ۲۵ و ۱۵ هزار تومان فروختند. این تصمیم به منظور کسب درآمد بیشتر از طریق بلیط فروشی اتخاذ شده بود اما در دیدار با الریان حدود ۲۵ هزار صندلی خالی در ورزشگاه آزادی وجود داشت. برخی عقیده دارند که در صورتی که در دیدار با الریان بلیط بازی با همان قیمت عادی فروخته می شد، با پر شدن ظرفیت ورزشگاه آزادی، درآمدی بیش از درآمد به دست آمده از طریق افزایش قیمها برای باشگاه حاصل می شد. اما اکنون مقرر شده که در دیدار پرسپولیس با الوحده امارات، قیمت بلیط جایگاه ۲۵، روبروی جایگاه ۱۵ و طبقه دوم ورزشگاه هم ۱۰ هزار تومان باشد.

این در حالیست که مسوولان باشگاه استقلال تهران برای دیدار با الاهلی امارات، قیمت بلیط طبقه دوم را هزار تومان تعیین کردند و شاهد حضور ۷۶ هزار تماشاگر در این بازی بودند که رکورد حضور تماشاگران در فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد. استقلال با تساوی که در این دیدار به دست آورد، در آستانه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله گروهی بازی حساسی برابر الوحده امارات خواهد داشت و سرنوشت صعود این تیم به مرحله بعدی رقابتها به نتیجه دیدار تیم های الهلال عربستان و الریان قطر بستگی دارد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 763593

وب گردی

وب گردی