اسیدپاشی خواستگار کینه‌جو

خواستگار کینه‌جو برای تنبیه زن مورد علاقه‌اش و انتقام‌گیری، پسردایی خود را اجیر کرد تا روی زن میانسال اسید بریزد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه جام‌ جم ،ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه ۵ اردیبهشت امسال زنی با پلیس کرج تماس گرفت و از وقوع اسیدپاشی در محله شاهین‌ویلا خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند زنی میانسال هدف اسیدپاشی قرار گرفته و در کنار خیابان از شدت درد می‌نالد.

ماموران با اورژانس تماس گرفته و با حضور امدادگران، زن مصدوم به بیمارستان منتقل شد. در ادامه وقوع اسیدپاشی به قاضی ایوب ابراهیمیان، کشیک دادسرای جنایی کرج گزارش شد. با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات برای دستگیری اسیدپاش فراری در دستور کار ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. در این مرحله، دختر قربانی اسیدپاشی برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد.

دختر جوان به افسر تحقیق گفت: مادرم با مردی جوان آشنا شده بود و قصد داشتند با هم ازدواج کنند اما این اواخر میان آن دو درگیری و اختلاف به‌ وجود آمد. پیش از ظهر بود که آن مرد با خانه‌مان و همچنین تلفن همراه مادرم تماس گرفت و از او خواست با هم حرف بزنند تا شاید مشکلات پیش آمده را حل کنند. زنگ خانه به صدا در آمد و زمانی که اف‌اف را برداشتم، خواستگار مادرم بود که خواست مادرم پایین بیاید تا با هم به رستوران بروند و کمی حرف بزنند.

وی افزود: دقایقی از حضور مادرم در خیابان نگذشته بود که صدای فریادهای او را شنیدم. سراسیمه از خانه بیرون رفته و متوجه شدم مادرم قربانی اسیدپاشی شده است. کسی در خیابان نبود. فقط فردی را سوار بر موتورسیکلت دیدم که در حال فرار است. به تعقیب اسیدپاش پرداختم اما او به سرعت متواری شد. همسایه‌ها با پلیس تماس گرفتند که ماموران و بعد امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.

ماموران با ثبت گفته‌های او در جست‌وجوی جوان خواستگار بودند تا این‌ که همان شب او را در خانه‌اش در یکی از محله‌های کرج دستگیر کردند.

وحید با انتقال به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز بازجویی شد و اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کرد و مدعی بود با زن میانسال اختلاف داشته و روز حادثه می‌خواسته با وی حرف بزند که دیر به محل قرار رسیده و نمی‌داند چه کسی آن زن را هدف اسیدپاشی قرار داده است. با توجه به انکار متهم، او تحت تحقیقات بیشتری قرار گرفت تا این که دو روز پیش سکوت خود را شکست و اعتراف کرد به قصد انتقام‌گیری از زن میانسال، پسردایی خود را برای اسیدپاشی اجیر کرده است. وی افزود: من و زن میانسال در یک مهمانی با هم آشنا شدیم. زمانی که متوجه شدم با دخترش تنها زندگی می‌کند با هم ارتباطمان شکل گرفت و حتی قصد ازدواج داشتیم. اما این اواخر به دلیل مشکلاتی که برایم پیش آمده بود او تصمیم به جدایی گرفت و دیگر حاضر نبود با من ازدواج کند. زمانی که پی به این ماجرا بردم‌تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. موضوع را به پسردایی‌ام گفتم. او نیز دو روز قبل از اسیدپاشی، مایع لوله‌بازکن خرید. روز حادثه او به جای من مقابل خانه زن مورد علاقه‌ام رفت و روی زن میانسال اسید پاشید.

با اعتراف وی، اسیدپاش ۱۷ ساله نیز بازداشت شد و در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد از سوی پسرعمه‌اش برای تنبیه کردن زن میانسال اجیر شده و او را هدف اسیدپاشی قرارداده است.

متهمان با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج روانه زندان شدند. این در حالی است که زن میانسال هم که دچار ۲۵ درصد سوختگی شده در بیمارستان بستری است.»

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حایجان

700/701

کد خبر: 763644

وب گردی

وب گردی