برگزاری مراسم هفته مشاغل با حضور دانش آموزان مدارس سیاهکل در سما

آموزشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل به منظور آشنایی دانش آموزان این شهرستان با سما و بازدید از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی این مرکز آموزشی فرهنگی اقدام به دعوت از کلیه دانش آموزان هنرستان ها و دبیرستان ها نمود تا از نزدیک با سما و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی این مرکز آشنا شوند.

به گزارش ایسکانیوز،در جریان این دعوت که در قالب همایشی در سالن آمفی تئاتر آموزشکده برگزار شد، مهندس مهدی هاتف رئیس آموزشکده سما سیاهکل در سخنانی، غنیمت دانستن وقت را بسیار مهم دانست و انتخاب درست و با برنامه محیط تحصیلی آینده را تضمین کننده امنیت شغلی هر کسی عنوان نمود. رئیس آموزشکده سما سیاهکل در ادامه افزود: سما به دنبال آن است که علاوه بر تربیت دانشجویانی فرهیخته از آنان به عنوان افرادی ماهر و آشنا به کار و حرفه بسازد و روانه بازار کار نماید.


هاتف با بیان اینکه با انتخاب سما به عنوان مرکز تحصیلی خودتان، مهارت و کارآفرینی را با ما تجربه خواهید نمود، خاطرنشان کرد: در سما علاوه بر آنکه با فضای آموزش عالی انس می گیرید و درس های تئوری دانشگاهی را می آموزید، به عنوان یک تکنسین ماهر و آشنا با کار و حرفه وارد بازار کار می شوید و می توانید برای آینده شغلی خودتان برنامه ریزی نموده و آن را تضمین کنید و این افتخاری است که سما افرادی تکنسین و آشنا به حرفه و در عین حال باسواد را تحویل جامعه می دهد.


هاتف با اشاره به امکاناتی که سما از آن بهره مند است، افزود: با وجود کارگاه های مجهز و آزمایشگاه های پیشرفته دانشجویان ما از مراجعه به سایر مراکز فنی و حرفه ای بی نیاز بوده و به صورت عملی با حرفه و مهارت آشنا می شوند و راهی بازار کار می گردند.
در پایان این همایش دانش آموزان از کلیه کارگاه ها و امکانات سما بازدید نمودند و از نزدیک با این مرکز آموزشی فرهنگی آشنا شدند.
منتشرکننده:امین محمودی نیا
کد خبر: 763677

وب گردی

وب گردی