یک نماینده مجلس معتقد است برخی ماجرای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را سیاسی می دانند چرا که آیت الله هاشمی به عنوان یک شخصیت سیاسی نظام در راس این دانشگاه قرار دارد،  اما تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد نباید سیاسی باشد.

سید محمدباقرعبادی درباره ی تحقیق و تفحص از دانشگاه و سیاسی تلقی شدن آن به "ایسکانیوز" می گوید:سیاسی بودن و یا نبودن چنین طرحی بستگی به ذائقه ی شخصی هر فرد دارد که چگونه از آن برداشت کند. خود اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد تاکید داشتند که به چنین مبحثی سیاسی نگاه نکنیم و به صورت حرفه ای و کارشناسانه جلو برویم.

او با اشاره به اینکه  محورهای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد ناظر به دوران مدیریت میرزاده نیست ، گفت :هر کسی جوابگوی عملکرد دوران خودش است. در اینکه آقای میرزاده جوابگوی عملکرد آقای جاسبی باشند اصلا بحثی صورت نگرفته و چنین چیزی وجود ندارد . تنها قانون مواردی را مشخص می کند که کدام مسئول در چه زمینه ای باید پاسخگو باشد.

عبادی افزود : میرزاده در حال حاضر رییس دانشگاه آزاد است و تخلفات دانشگاه  را هم مطالعه کرده و به عنوان نماینده این ارگان در مجلس حاضر می شود .

این نماینده مجلس با قدردانی از سعه صدر میرزاده گفت : خوشخبتانه مسولان حال حاضر دانشگاه آزاد این تحقیق و تفحص را با هدف شفاف سازی ابهامات می بینند و با مجلس تعامل دارند که امیدواریم این ماجرا به زودی مشخص شده و پرونده  تحقیق و تفحص از این مرکز علمی هم در بهترین حالت خود به اتمام برسد.

 
کد خبر: 76368

وب گردی

وب گردی