سمینار ملی مقابله با ریزگردها و سیلاب در اهواز برگزار می شود

سمینار ملی مقابله با ریزگردها و سیلاب، 14 اردیبهشت ماه با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران و جمعی از مسئولان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مدیریت اخبار و اطلاعات اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، این سمینار پنجشنبه، 14 اردیبهشت ماه جاری با حضور خانم معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، دکتر لامرضاشریعتی استاندار خوزستان، گری لوییس نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران و جمعی از اساتید دانشگاهی، صاحب نظرات و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن همایش گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، این سمینار 1 روزه که در آن فرمانداران و بخشداران استان خوزستان نیز حضور دارند ساعت 8.30 دقیقه صبح پنج شنبه برگزار می شود.

همایش مذکور دارای 2 بخش سخنرانی و نشست کارگاهی است و ادامه همایش در بعدازظهر همین روز با کارگاه مقابله با ریزگردها و سیلاب درمحل برگزاری همایش ادامه می یابد.

در این کارگاه ها اساتید رهکارهای نوین مقابله با این 2 پدیده مخرب را آموزش می دهند.

برگزاری سمینار ملی مقابله با ریزگردها و سیلاب اولین محصول آموزشی و پژوهشی کمیته مربوطه در ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان است که با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرای عضو این کمیته دراهواز برگزارمی شود.

بنا به اظهارات مهندس کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان قرار است در طول سال این گونه همایش ها برحسب موضوع درشهرستان هایی که با آن پدیده یا سوانح طبیعی بیش تر درگیر هستند برگزار شود . به عنوان مثال همایش پیشگیری و مقابله با آتش سوزی در شهرستان ماهشهر که در طی سال های اخیر با سوانح آتش سوزی در واحد های پتروشیمی مواجه بوده اند ، برگزار گردد.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 763684

وب گردی

وب گردی