کیفیت حرف اول را در حوزه پزشکی می زند

دکتر هاشمی با تاکید بر این که کیفیت حرف اول را در حوزه پزشکی می زند، گفت: وزارت بهداشت از تولیدکنندگان تجهیزات دارویی و پزشکی کشور برای صادرات محصولات با کیفیت آنها به کشورهای منطقه و جهان حمایت می کند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن هاشمی که امروز به استان البرز سفر کرده است، در نخستین مرحله از سفر خود با حضور در شهرستان اشتهارد از کارخانه تولید تجهیزات دارویی و پزشکی فارمد بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت:‌ موضوع کیفیت برای وزارت بهداشت بسیار مهم است چرا که تولیدات شرکتهای دارویی و تجهیزات پزشکی با سلامت مستقیم مردم در ارتباط هستند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برخی شرکت های تجهیزات دارویی و پزشکی فعالیت های خوبی در کشور داشته اند، گفت:‌ تعدادی از این شرکت ها علاوه بر تامین نیاز داخل توانسته اند نیازهای منطقه ای و جهانی را نیز تامین کنند و حضوری فعال در صادرات و بازارهای بین المللی داشته باشند.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: اگر محصولی که در ایران تولیدمی شود از نظر کیفیت و قیمت بتواند با محصولات خارجی رقابت کند، اولویت ما با محصول داخلی است و موظف به حمایت از آن هستیم.

دکتر هاشمی در پایان گفت: حمایت وزارت بهداشت این است که همه محصولات این شرکت ها را خریداری می کند و امیدواریم تولید همراه با کیفیت داشته باشند که بتوانند نیازهای همه منطقه را پوشش بدهند.

گفتنی است شرکت تجهیزات پزشکی فارمد در سال 1387 با هدف فعالیت در زمینه تولید، صادرات و واردات و تهیه و توزیع مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی به ثبت رسیده است.
به طور کلی ماموریت شرکت فارمد عملی کردن تولید محصولات پزشکی نوین با رعایت الزامات قانونی و کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.
این شرکت در زمینه تولید محصولاتی نظیر صافیهای هایفلاکس، ست های خونی و سوزن های فیستولا و همه محصولات و تجهیزات مرتبط با دیالیز شامل کارتریج و کیسه های بیکربنات، پک های تشخیصی، ماشینهای دیالیز، سیستم های آماده سازی آب دیالیز و کیسه های خونی فعالیت می کند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 763696

وب گردی

وب گردی