معاونان پژوهش و فناوری، پارلمانی و فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را بهتر بشناسید

دکتر منادی سفیدان و دکتر موسی خانی روز گذشته و دکتر کلانتری صبح امروز در احکامی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معاونان امور مجلس ، پژوهش و فناوری و دانشجویی و فرهنگی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر علیرضا منادی سفیدان و دکتر مرتضی موسی خانی روز گذشته 11 اردیبهشت ماه از سوی دکتر نوریان به عنوان معاونت امور مجلس و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

دکتر منادی سفیدان پیش از این در سمت های بسیاری از جمله نماینده حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دوره نهم، رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان زنجان و استان آذربایجان شرقی، نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی، رئیس هیأت عالی نظارت منطقه دو دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و ... فعالیت داشته است که از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است و شاید در میان عموم مردم بیشتر به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی شناخته شود.

دکتر موسی خانی نیز پیش از انتصاب به سمت معاونت پژوهشی و فناوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین (از ۱۳۷۱ تاکنون) و بنیان‌گذار و رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران و بنیان‌گذار و رئیس برگزاری یازده دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران (از ۱۳۸۵ تا کنون) و از فعالان حوزه پژوهش و فناوری کشور است.

همچنین دکتر ابراهیم کلانتری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران امروز 12 اردیبهشت از سوی دکتر نوریان به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، فردی با تحصیلات حوزوی است که تحصیلات دانشگاهی را نیز در کنار حوزه علمیه ادامه داده است. از سوابق اجرایی و مدیریتی پیشین ایشان می توان به ریاست دانشکده معارف اسلامی دانشگاه تهران، مدیر حوزه دانشجویی شهید بهشتی، عضویت در شورای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، رئیس مرکز و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تهران، الزهرا(س)، اصفهان نیز اشاره کرد.

خبرنگار: پارسا فرخوی/انتشار:آخوندی

201/202

کد خبر: 763698

وب گردی

وب گردی