حریق کارگاه کفش و کتانی در شورآباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق کارگاه تولید کفش در شورآباد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 45 دقیقه بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی دریک کارگاه واقع در شورآباد، میدان عبدال‌آباد به سامانه 125 اطلاع داد شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام کردند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد که حریق در سوله‌ای به مساحت 1000 متر مربع رخ داده و داخل این سوله که کارگاه تولید کفش کتانی بود، مملو از مواد قابل اشتعال است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود گفت: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود را آغاز کرده و موفق شدند در گام اول از توسعه حریق جلوگیری و دقایقی بعد شعله‌های آتش را مهار و اطفا کنند.

ملکی با بیان اینکه محل حادثه در خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران قرار داشت گفت: در این عملیات آتش‌نشانان کهریزک و شورآباد نیز حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: این حادثه خوشبختانه مورد مصدوم و فوتی نداشت اما خسارت مالی ناشی از آن بالا بود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 6:30 امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/ انتشار دهنده :زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 763723

وب گردی

وب گردی