پیام تبریک کانون استادان دانشگاه آزاد اسلامی در پی انتصاب دکتر علی محمد نوریان

کانون استادان دانشگاه آزاد اسلامی در پی انتصاب دکتر علی محمد نوریان به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی پیام تبریک فرستادند.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام به شرح ذیل است:

«باسمه تعالی
چهره نامدار علمی کشور
جناب آقای دکتر نوریان
رییس محترم دانشگاه آزاد اسلامی
با سلام و احترام و تبریک مضاعف به مناسبت انتصاب حضرت عالی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و نیز اعیاد شعبانیه اجازه می خواهد در محضر شریف تان پاره ای مسایل را معروض دارد.
به همان اندازه که سابقه و‌کارکرد سی ساله دانشگاه متبوع روشن است در مقطع فعلی هم سایه برخی هراس ها و گمانها و دو دلی ها آشکار است.
البته نکته امیدبخش ماجرای عنایت خاص مقام معظم رهبری و همراهی بهنگام منویات معظم له با دانشگاه است که در حسن تدبیر جناب دکتر ولایتی مشهود است که البته انتخاب حضرت عالی هم این شکل دلسوزی و همراهی را موکد می سازد.
جای بسی خوشوقتی است که جناب عالی در سالهای اخیر در بطن این پیکره شریف و سایه گستر حضور داشته اید و از نزدیک مشکلات و کاستی ها ‌و گره ها و البته راهکارها را شناسایی کرده اید و سابقه درخشان مدیریت اجرایی تان در دستگاهها و دولت های گوناگون ‌موید آن است که با برنامه و تدبیر پذیرش مسوولیت فرموده اید.
مسایلی مانند خالی ماندن ظرفیت های ممتاز پذیرش دانشجو و افت درآمدهای مبتنی بر شهریه و به تاخیر افتادن حقوق کارکنان برخی واحدها و نیز تفاوت فاحش و آزاردهنده حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد و دولتی‌ فقط برخی از مشکلات پیش روی همکاران شما در این دانشگاه است که البته نبایست از بخشنامه های پی در پی و درون سازمانی هم غافل بود.
مجموع این عوامل سخت آزار آسیب هایی مانند فرونشستن روحیه نشاط و پشتکار و افت علمی و کند شدن روند تولید مقالات و انجام طرح های پژوهشی و .... است که هر مدیر خبیر و دلسوزی حتی یکی از آن ها را بر نمی تابد.
اکنون مدیریت این سرمایه کلان و بی نظیر مادی و معنوی به دست باکفایت جناب عالی سپرده شده است که بهره مندی از فضایی سراسر همدلی و همراهی، فرصت پاسداشت از این سرمایه گرانبها را فراهم خواهد کرد.
بر این اساس پیشنهاد می شود در فرصتی شایسته اجازه فرمایید نمایندگان اعضای هیات علمی سراسر کشور که در بحث ها و مناظرات درون سازمانی تجربه اندوز بوده اند به محضرتان برسند و از نزدیک از رهنمودهای بایسته شما بهره مند شوند.
رجاء واثق دارد عزم‌ راسخ جناب عالی و توفیق الهی و دعای خیر ارادت مندان موجب رقم خوردن برگ زرینی دیگر در کارنامه مشحون از خدمت و افتخارتان به نام دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.
از خداوند متعال دوام سلامت و توفیق شما را خواستار است.
"کانون استادان دانشگاه آزاد اسلامی"»

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 763755

وب گردی

وب گردی