اولین سالگرد درگذشت شاهرخ پورمیامین

14 اردیبهشت ماه مصادف است با اولین سالگرد درگذشت شاهرخ پورمیامین نوازنده نام آشنای گیتار الکتریک که پس از یک سال تحمل بیماری در گذشت. 

به گزارش ایسکانیوز، وداع تلخ شاهرخ پورمیامین در یک سال گذشته همواره موضوع عکسها و مطالب مربوط به شاهرخ پورمیامین در صفحات مجازی دوستانش بود.

دوستان شاهرخ پورمیامین بمناسبت سالروز درگذشت این هنرمند، ساعت10 صبح روز چهاردهم اردیبهشت بر سر مزار این هنرمند گردهم خواهند آمد تا یاد خاطرات با او بودن را برای یک سال دیگر تجدید کنند.

شهرام پورمیامین ( درامر و‌نوازنده پرکاشن)، ضمن اعلام خبر برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت برادرش گفت: در یک سال آخر زندگی برادرم، فرمان فتحعلیان همواره جویای احوال او بود و پس از درگذشت شاهرخ همواره در کنار خانواده ما ماند وظیفه خود می دانم به نمایندگی از خانواده شاهرخ از فرمان فتحعلیان که لحظه به لحظه در کنار ما و سنگ صبور همیشگی برادرم بود کمال تشکر را داشته باشم.
شاهرخ پورمیامین متولد ۱۳ تیرماه سال ۱۳۴۹ و فارغ التحصیل رشته ادبیات روسی بود. سبک اصلی نوازندگی شاهرخ را speed rock میدانند. وی از آغاز مجدد فعالیت موسیقی پاپ در بعد از انقلاب بعنوان نوازنده گیتار الکتریک و تنظیم کننده با بسیاری از هنرمندان موسیقی پاپ همکاری داشت. بسیاری تکنوازی گیتار او را بهترین سولوهای گیتارالکتریک تاریخ موسیقی پاپ ایران میدانند.

شاهرخ پورمیامین در چهاردهم اردیبهشت سال گذشته بدنبال تحمل یک سال بیماری درگذشت.

500

کد خبر: 763836

وب گردی

وب گردی