منادی سفیدان نیروی کارآمدی برای معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی است/ دکتر نوریان در بهبود دانشگاه اثرگذار است

نماینده مجلس نهم درباره انتصاب دکتر نوریان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و منادی سفیدان به عنوان معاون پارلمانی این دانشگاه گفت: دکتر نوریان می تواند در بهبود دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند و دکتر منادی سفیدان در ایجاد ارتباط بین دانشگاه و مجلس تاثیرگذار خواهد بود.

دکتر عبدالوحید فیاضی، نماینده مازندران در مجلس نهم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره انتصاب دکتر منادی سفیدان به عنوان معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر منادی از همکاران بسیار تاثیرگذار در مجلس بود و همچنین در هیات رئیسه مجلس نیز فعالیت می کرد.بنابراین با توجه به مسئولیتی که در گذشته داشت؛ می تواند در معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی تاثیرگذار باشد.

او ادامه داد: منادی ارتباط خوبی با دانشگاه و مجلس دارد که از هر دو این موارد می تواند در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کند. باتوجه به ارتباطات خوبی هم که دارد در این زمینه موفق خواهد بود. او توانایی های زیادی دارد که می تواند در دانشگاه آزاد اسلامی به کار ببند.

فیاضی به اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش عالی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه مورد توجه نمایندگان مجلس بوده است. این دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است که مجلس هم همیشه با آن سروکار دارد، بنابراین ارتباط میان مجلس و دانشگاه بسیار مهم است و برای ارتباط این دو باید نیروی کارآمد وجود داشته باشد که خوشبختانه منادی سفیدان در این زمینه بسیار توانا و کارآمد است.

نماینده ادوار مجلس درباره حضور دکتر نوریان در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تغییر در دانشگاه آزاد اسلامی لازم بود؛ با انتصاب دکتر نوریان که از سوی دکتر ولایتی انجام شده، انتظار بهبودی در این دانشگاه می رود و امیدواریم همه مسئولان و جامعه دانشگاهی کمک کنند تا این دانشگاه به تعالی برسد. دکتر نوریان از چهره های شناخته شده علمی هستند که می توانند در این زمینه موفق باشند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 763856

وب گردی

وب گردی