جهانگیری: بر اساس خرد جمعی درباره ادامه حضورم تصمیم خواهم گرفت

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره ادامه حضور خود در رقابت انتخاباتی 96 گفت: بر اساس خرد جمعی وارد میدان شده ام و درباره ادامه حضورم نیز بر همین اساس تصمیم خواهم گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درباره مناظره ها هم تصریح کرد: فقط زمان دو دقیقه کم است چون تا می خواهد بحث داغ شود زمان تمام می شود.

جهانگیری اضافه کرد : رنگ انتخاباتی هم ندارم و بی رنگ هستم.

بر اساس خرد جمعی درباره ادامه حضورم تصمیم خواهم گرفت

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره ادامه حضور خود در رقابت انتخاباتی 96 گفت: بر اساس خرد جمعی وارد میدان شده ام و درباره ادامه حضورم نیز بر همین اساس تصمیم خواهم گرفت.

اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مبنی بر اینکه جریان اصلاحات در خصوص گزینه نهایی خود برای انتخابات ریاست جمهوری تصمیمی نگرفته است افزود: من عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نیستم لذا انتخابات ساز و کار خود را دارد که در همان چارچوب در این باره تصمیم گیری می شود لذا خیلی دغدغه نداشته باشید و بگذارید ببینیم که چطور پیش می رود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که او را به زعم مردم «یل دولت» نامید گفت: به صحنه آمده ایم تا حرف بزنیم.

جهانگیری همچنین در خصوص نحوه برگزاری مناظره ها در صدا و سیما افزود: فکر می کنم اختصاص زمان های دو دقیقه ای به کاندیداها بسیار کم بود چرا که تا موتور ما گرم شود باید خاموش می شد.


نامزد ریاست جمهوری همچنین در خصوص شگردهای خود در مناظره ها نیز گفت: آدم آرامی هستم و یک جا می نشینم لذا زمانی که همه کاندیداها در چارچوب برنامه آینده و کار صحبت می کنند من هم در همان چارچوب نقد می کنم و حرف می زنم اما زمانی که به حاشیه بروند و به قولی به جاده خاکی بزنند گاهی هم به صورت کوتاه عصبانی می شوم.


وی با بیان اینکه رنگ انتخاب نمی کنیم تصریح کرد: در انتخابات بی رنگیم.

جهانگیری همچنین در خصوص منابع هزینه های انتخاباتی خود خاطرنشان کرد: هزینه انتخاباتی من تاکنون صفر بوده است و هیچ هزینه ای نکرده ام و صرفا از امکان صدا و سیما برای رساندن پیام خود به مردم استفاده می کنم.


وی ادامه داد: دوستان علاقه مندم در فضای مجازی به اندازه کافی در این باره زحمت کشیده اند و کار می کنند؛ همچنین ستادی نیز تشکیل نداده ام اما به دلیل پیگیری وزارت کشور مبنی بر معرفی شخصی برای حضور در جلسات، یک نفر را معرفی کردم.


جهانگیری گفت: فیلم انتخاباتی مرا آقای توکلی و خانم طاهرپور می سازند.


وی در خصوص توئیت چندی پیش خود مبنی بر حضور جدی تر در مناظرات دوم و سوم افزود: من در کار، آدمی جدی هستم، اگر به سابقه کاری من نگاه کنید می بینید که یا در امری ورود پیدا نمی کنم که در آن صورت کسی از من چیزی نمی شنود اما اگر در کاری وارد شوم، جدی هستم و در حد توان و در چارچوب های مورد قبولم حرف می زنم.


جهانگیری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اقدامات باقیمانده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در عمر چهار ماهه دولت یازدهم گفت: ما برای چهار سال در حال برنامه ریزی هستیم لذا زمان چهار ماهه را از ذهنتان بیرون کنید، اقدامات ما به صورت جدی ادامه پیدا خواهد کرد.


وی افزود: همین اکنون نیز بنده یا در نهاد ریاست جمهوری مشغول پیگیری کارهای دولت هستم و یا برای ضبط گفتگو به صدا وسیما می روم اما هیچ کاری در این ایام در دولت کند نشده است و همه کارها به ویژه اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی به صورت جدی پیگیری می شود.


رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی یادآور شد: روز گذشته به همه دستگاه ها ابلاغاتی صادر کردم که طی آن طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در سال 96 نسبت به سال 95 برای هر دستگاه مشخص شد که ان شاءالله برای پیگیری اجرای این طرح ها نیز برنامه ای تهیه خواهیم کرد.


وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا دیدار مجددی با رهبر معظم انقلاب در خصوص جریان اصلاحات داشته اید یا نه گفت: بعد از جلسه پیشین، جلسه دیگری خدمت مقام معظم رهبری نداشته ایم اما حتما در صورت نیاز درخواست وقت می کنیم و خدمت ایشان می رسیم.


جهانگیری ادامه داد: فعلا باید موضوع اصلاحات را به عنوان جریانی پرنفوذ و قدرتمند در داخل دنبال کنیم چرا که همانطور که اصولگرایان جریانی پرنفوذ در کشورند اصلاح طلبان نیز یک بال نظام هستند.


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید با یکدیگر در صحنه های انتخاباتی رقابت صحیح داشته باشیم تا مردم هر که را قبول کردند در آن مقطع کار را به دست بگیرد که البته جریانی دیگر نیز باید به جریان حاکم کمک کند.


وی به پخش سخنان خود در برنامه انتخاباتی شب گذشته اشاره کرد و گفت: همانطور که گفتم برنامه سوم توسعه کشور، بهترین برنامه مصوب و اجرایی شده کشور بود که اصلاح طلبان نوشتند و اصولگرایان آن را تایید کردند.


جهانگیری خاطرنشان کرد: برنامه سوم توسعه نشان داد که می توانیم اصولگرا و یا اصلاح طلب باشیم اما با یکدیگر برای پیشرفت کشور کار کنیم.


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه سوم توسعه را موفق ترین برنامه توسعه ای کشور تاکنون خواند و در پایان تصریح کرد: اگر کار کردن با یکدیگر را در عین اختلاف سلیقه یاد بگیریم، می توانیم کشور را به نقاط بسیار خوبی برسانیم.

302/302

کد خبر: 764053

وب گردی

وب گردی