سامسونگ برای تست خودروی خودران در جاده‌های عمومی مجوز دریافت کرد

سامسونگ به صنعت خودروهای خودران علاقه دارد و توانسته است برای تست خودروی خودران در جاده‌های عمومی مجوز دریافت کند.

به گزارش ایسکانیوز، سامسونگ از جمله کمپانی‌های مشهور در دنیای فناوری است که علاقه‌ی زیادی به صنعت خودروهای خودران دارد و طی دو سال گذشته تلاش خود را برای جا افتادن در این صنعت بیشتر کرده است. این کمپانی مسیر مسابقه‌ای خود را در کره جنوبی آماده کرده است تا بتواند خودروی خودران را آزمایش کند و اکنون امکان این کار در جاده‌های عمومی نیز فراهم شده است.

وزارت راه کره جنوبی مجوز آزمایش خودروهای خودران سامسونگ در جاده‌های عمومی را صادر کرده است. این تست‌ها در توسعه‌ی سنسورهای قدرتمند و ماژول‌های کامپیوتری با استفاده هوش مصنوعی به سامسونگ کمک می‌کنند و به خودروها اجازه می‌دهند حتی در شرایط سخت و چالش‌برانگیز بتوانند بدون راننده به مسیر خود ادامه دهند.

البته واضح است که این به معنای فروش خودروی خودران توسط سامسونگ نیست. یونگ سون، مدیر بخش استراتژی سامسونگ پیش‌تر تأیید کرده بود که این کمپانی کره‌ای علاقه‌ای ندارد خودرو تولید کند.

تلاش‌های سامسونگ بیشتر برای تأمین قطعات و راهکارهای مورد نیاز تولیدکنندگان خودرو است. حتی خودرویی که قرار است با استفاده از تکنولوژی سامسونگ تست شود، یکی از مدل‌های هیوندای است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 764143

وب گردی

وب گردی