سعیدی:  دوره آموزشی گلف بر طبق استانداردهای روز دنیا است

رییس امور بین الملل فدراسیون گلف گفت:  استقبال شرکت کنندگان هم خوب بود و همه از نوع برگزاری و کیفیت کلاس ها رضایت داشتند.

محمد مهدی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص دوره های آموزشی ویژه‌ مربیان و بازیکنان گلف گفت: این کلاس ها در سه سطح ملی پوشان، مربیان، مدرسین فدراسیون و کلاس عمومی ویژه همه گلف بازهای کشور برگزار شد. این دوره با حضور کیم بالدوین، مدرس استرالیایی انجمن حرفه‌ای گلف جهان (PGA) به مدت ۱۲ روز به میزبانی ما انجام گردید.

وی ادامه داد: در این دوره به مطالب پایه ای و پیشرفته گلف بر طبق استانداردهای روز دنیا اختصاص داشت، و دستگاه هایی هم مربی استرالیای به همراه آورده بود که کمک زیادی به پیشرفت متقاضیان کرد. استقبال شرکت کنندگان هم خوب بود و همه از نوع برگزاری و کیفیت کلاس ها رضایت داشتند؛ این مطالب به ملی پوشان بانوان ایران که در مسابقات بلژیک مقام آوردند کمک فراوانی کرد، در مجموع برگزاری این کلاس ها مثبت ارزیابی شد. تاکنون ۳ یا ۴ مدرس از خارج کشور به ایران آمده اند، از زمان حضور کیکاووس سعیدی به عنوان رئیس فدراسیون گلف، این دومین بار بود که مدرس بین المللی به ایران آمد، آخرین بار سال ۱۳۹۳ بود که مدرسی از کشور یونان به کشورمان آمده بود.

سعیدی در خصوص نظریه مربی استرالیایی گلف گفت: بالدوین معتقد بود گلف ایران فاصله زیادی با گلف دنیا دارد ولی نباید این دوره ها و آموزش ها متوقف شود؛ همچنین نباید انتظار داشته باشید که بعد از یک دوره دوازده روزه معجزه می شود ولی تلاش خودم را کردم و همه نکات را دارم با تمرکز و تمرین در کوتاه ترین زمان ممکن به شرکت کنندگان بیاموزم.

رییس امور بین الملل فدراسیون گلف در خصوص مسابقات صلح و دوستی افزود: اولین مسابقه گلف آماتور ایران است و ما اسمش را ایران اپن یعنی مسابقات اپن بین المللی گذاشته ایم. این مسابقات از 17 لغایت 18 اردیبهشت با حضور 5 تیم خارجی برگزار می شود. هر تیم متشکل از چهار نفر، 3 بازیکن و 1 سرپرست است، کشور های افغانستان، پاکستان، بنگلادش، ایران و لبنان تیم های خارجی و نفت و گاز مسجد سلیمان، تیم ملی، سورتمه اهواز و خوزستان در این دوره شرکت می کنند.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 764154

وب گردی

وب گردی