تغییر در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس به بعد از انتخابات موکول شد

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییرات و ترمیم در اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: اجازه دهید لیگ تمام شود بعد در این باره اقداماتی انجام خواهیم داد، این اصلاحات بعد از انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات و ترمیم در اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: اجازه دهید لیگ تمام شود بعد در این باره اقداماتی انجام خواهیم داد.

وی تأکید کرد: این اصلاحات بعد از انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص مکاتبه با فدراسیون جهانی بسکتبال برای حضور بانوان با پوشش اسلامی اظهار داشت: آخرین مکاتبه من مربوط به دو روز پیش است که رئیس فدراسیون نامه من را به فدراسیون جهانی می‌برد، رویکرد خوبی داریم و لباسی که طراحی شده مورد قبول فدراسیون جهانی قرار گرفته است. نماینده فدراسیون در ایران حضور داشت، حالا برای مراحل نهایی منتظر تأیید هستیم تا شاهد حضور بانوان در این عرصه باشیم.

سلطانی‌فر در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که مدبر اعلام کرده بود مقاوم‌سازی ورزشگاه آزادی از امسال آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: لیگ که تمام شود، یک فرصت دو ماهه برای بازی لیگ جدید داریم و همین‌طور فرصتی تا 144 شهریور که قرار است در آخرین بازی مقدماتی جام جهانی، مقابل سوریه به میدان برویم. برای مقاوم‌سازی سه گروه ورزشگاه را بررسی کردند که مشکلی نبوده است.

وی همچنین درباره خیرین ورزش‌یار عنوان کرد: هدف از این همایش تقدیر از کسانی بود که پیشگام بودند و قدم‌های بزرگ برداشتند تا ایجاد انگیزه شود. خوشبختانه ما خیرین مدرسه‌ساز و مسجدساز را داشته‌ایم و تشکل ورزش‌یاران هم راه افتاد که در این دو سال کارنامه خوبی داشته‌اند. از 335 پروژه، 110 پروژه کامل شده است. ما 4 هزار پروژه نیمه‌تمام داریم که باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، به همین دلیل معافیت‌هایی برای کسانی که در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند انجام شده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اگر می‌خواهیم در عرصه ورزش قدم برداریم، باید سعی کنیم پوشش ورزش همگانی گسترش یابد که هم کمک به جسم و هم روح مردم است. ورزش عرصه‌ای است که این ظرفیت را دارد، در یک مسابقه فوتبال 900 دقیقه‌ای، وزنه‌برداری یک‌ساعته و کشتی 8-7 دقیقه‌ای، ملتی را شاد کند. مردم این را دوست دارند و وقتی فوتبال ما مقتدرانه به جام جهانی صعود کند، خوشحال می‌شوند. امیدواریم با این برنامه‌ریزی در بازی‌های آسیایی و المپیک 20200 نتایج در خور شأن بگیریم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 764268

وب گردی

وب گردی