نعمت زاده: معوقات کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت پرداخت می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آزادشهر گفت که معوقات کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت این شهرستان پرداخت می شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا نعمت زاده روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای تامین شهرستان آزادشهر در جمع خبرنگاران افزود: معوقات سال گذشته این کارگران پرداخت شده و معوقات باقی مانده مربوط به سالهای 93 و 94 است.
وی اضافه کرد: با هماهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم اینک امور بیمه کارگران مصدوم و خانواده های فوت شدگان در دست انجام است و خانواده ها از این بابت نگرانی نداشته باشند.
نعمت زاده؛ در خصوص وضعیت تولید زغال سنگ نیز گفت که مشکلات این بخش در بازار بسیار است و ما سال گذشته جلساتی با بازاریان بخش خصوصی و ذوب آهن اصفهان داشتیم و قرار شد به منظور افزایش درآمد معدن، نرخ زعال سنگ را افزایش دهیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه چهارشنبه و در پی حادثه انفجار معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر به گلستان سفر کردند و ظهر امروز به تهران بازمی گردند، اما وزیر تعاون قرار است به منظور بررسی مشکلات معدنچیان این معدن؛ شنبه هفته آینده به گلستان سفر کند.
معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در شرق استان گلستان دیروز چهارشنبه بر اثر افزایش گاز متان داخل آن منفجر شد.
گفته می شود در پی این حادثه 35 تن در تونل معدن زمستان یورت آزادشهر محبوس شده اند که تاکنون پیکرهای 22 تن منتقل شده یا درحال انتقال است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 764322

وب گردی

وب گردی