نایب رئیس اتاق ایران خبر داد:  پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسبه ساختمان پلاسکو

نایب رییس اتاق ایران با اشاره به اختصاص 5 میلیارد تومان تسهیلات به کسبه پلاسکو تصریح کرد: این مبلغ را به مؤسسه موردنظر پرداخت کرده‌ایم و به کسبه‌ای که اعلام نیاز و تقاضا کنند پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، پدرام سلطانی در حاشیه پنجمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بهتر شدن وضعیت بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی که با تمام ظرفیت کار نمی‌کنند و به نوعی تعطیل هستند، باید بهبود فضای کسب و کار در دستورکار دولت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بهبود فضای کسب منجر می‌شود که مجوزها و هزینه‌ها به حداقل رسیده و وضعیت واحدهای تولیدی مناسب‌تر شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: باید تکلیف خود را در نقشه جهانی کسب و کار مشخص کنیم و در کنار آن شرایط را برای گسترش کارآفرینی در کشور فراهم کنیم.

نایب رئیس اتاق ایران تأکید کرد: استارت‌آپ‌ها در کشور شکل بگیرند و حمایت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این خصوص به وجود آید.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر از استارت‌آپ‌ها و بنگاه‌های نوپا حمایت نمی‌شود و این قضیه ضعف و چالش‌ است.

سلطانی گفت: باید در نظام تأمین مالی و بانکی کشور تغییر ایجاد شود و شکاف زیادی بین مأموریت این نظام‌ها نسبت به عمل آنها وجود دارد.

نایب رئیس اتاق ایران اظهار کرد: موسسات مالی غیرمجاز نظام تأمین مالی را مخدوش کرده‌اند و لازم است منابع سرمایه به میزان مناسب‌تر و روش هوشمندانه‌تری راه‌اندازی شوند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 764395

وب گردی

وب گردی