مدیر عامل توانیر : پیش بینی جذب 900 میلیارد تومان برای بهبود شبکه برق خوزستان

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: پیش بینی این است که برای ایجاد ظرفیت در این استان 900 میلیارد تومان جذب شود تا شبکه طی 2 تا 3 سال آینده پایداری بهتری داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز؛ آرش کردی درباره آخرین وضعیت شبکه برق استان خوزستان اظهار داشت: شست و شوی مقره ها و اورهال شبکه به صورت ضربتی انجام و بخش هایی که عیب داشتند رفع شد و شبکه برق خوزستان طراوت تازه ای گرفت.

وی با بیان اینکه پوشش عایقی تجهیزات نیز انجام شده است، افزود: تعویض مقره ها گام بعدی برای بهبود شبکه برق خوزستان است که در حال حاضر مناقصات آن در دست اجراست.

کردی خاطرنشان کرد: شبکه برق خوزستان نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد و در این راستا دولت مصوبه ای داشته و قرار است از منابع مختلف تزریق نقدینگی خوبی صورت گیرد که ساختار شبکه قوی تر و مستحکم تر شود.

وی بیان کرد: پیش بینی این است که برای ایجاد ظرفیت در این استان 900 میلیارد تومان جذب شود تا شبکه طی 2 تا 3 سال آینده پایداری بهتری داشته باشد.

مدیر عامل شرکت توانیر یادآور شد: مشکل اساسی خوزستان تجهیزات آلوده به گرد و خاک بود که اکنون رفع شده و برای جلوگیری از آلودگی مجدد تغییر ساختار اساسی انجام می شود که ممکن است 2 تا 3 سال طول بکشد.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 764474

وب گردی

وب گردی