دکتر موسی‌خانی: استراتژی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی ایده‌های شایسته است

اختتامیه ششمین جشنواره ملی مخترعین دانشگاه آزاد اسلامی و هشتمین جشنواره رویش بنیادهای نخبگان پهنه دماوند صبح امروز در سالن همایش هتل فرهیختگان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مرتضی موسی‌خانی، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ابتدا از زحمان دکتر ولایتی و از این که به او اعتماد کرده است تشکر کرد و گفت: «توقعات و نیازهای آینده کاملا مشخص است و دنیا به سمت اقتصاد 2020 در حال پیشروی است و شرکت‌هایی که در این زمینه کار کرده‌اند و می‌کنند قطعا موفق شده و خواهند شد.»

او افزود: «امروز همه شما نخبگان و مخترعان با هم برنده هستید و من به یکایک شما عزیزان افتخار می‌کنم. ایده‌ها باید ایده‌های برتر باشند و در زندگی انسان‌ها و در رفع مشکلات جامعه تاثیرگذار باشند.»

موسی‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه انتخاب آثار نخبگان اشاره کرد و گفت: «استراتژی ما شایستگی ایده‌ها و طرح‌هاست و ما طرح‌های شایسته را انتخاب کردیم. اگر می‌بینید مردم به سمت خرید کالاهای خارجی می‌روند و توجه کمتری به کالاهای داخلی دارند، به این دلیل است که به دنبال کالاهای شایسته هستند، یعنی خریدار در بازار مطلوبیت می‌خرد نه کالا.»

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از نخبگان و مخترعان این همایش که آثارشان برگزیده نشده است خواست کتاب‌های زندگی بزرگان و مدیران مشهور دنیا از جمله استیو جابز، توماس ادیسون و... را بخوانند و متوجه شوند که این افراد چقدر در زندگی خودشان شکست خورده‌اند اما ناامید نشده‌اند.

موسی‌خانی در پایان از زحمات دکتر ابراهیم واشقانی‌فراهانی، معاون سابق پژوهش و فناوری تشکر و قدردانی کرد و گفت: «این جشنواره با تلاش و همت آقای واشقانی فراهانی برگزار شد، اما ای کاش امروز در مراسم اختتامیه نیز حضور پیدا می‌کردند.»

کد خبر: 764542

وب گردی

وب گردی