مدیرکل سیاسی وزرات کشور:  احزاب و رسانه ها زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند

مدیرکل سیاسی وزرات کشور گفت: احزاب و رسانه ها زمینه تشویق مردم به شرکت در انتخابات را فراهم کنند تا بتوانیم شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد امین رضا زاده روز جمعه در نشست «هم اندیشی نقش رسانه ها و احزاب سیاسی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات» در محل استانداری مازندران افزود: انتخابات نتیجه برد - برد برای ملت و حاکمیت خواهد داشت و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار حاکمیت و ارتقای شان و جایگاه مردم می شود.

وی گفت: حاکمیت با بی طرفی در انتخابات و رعایت قانون بستر مناسب برای مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده است و مردم باید از این بستر برای حضور گسترده و تاثیرگذاری رای خود بر تعیین سرنوشت بهره بگیرند.
وی افزود: مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند و با هوشیاری و درایتی که در مردم وجود دارد، ملت ما مشارکت گسترده ای در این رویداد سیاسی خواهند داشت.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور در ادامه سخنان خود گفت: مکانیزم انتخاباتی که در ایران پیش بینی شده، اجازه دخالت در رای مردم را به مجریان نخواهد داد.
رضا زاده خاطرنشان کرد: تمام عوامل برگزاری انتخابات اعم از مجریان و هیات نظارت از سوی مردم انتخاب می شوند و این حضور مردم در تمام صحنه ها اجازه دخالت در انتخابات و رای مردم را نخواهد داد.
وی ادامه داد: علاوه بر آن، مجریان اصلی انتخابات اعم از وزارت کشور و شورای نگهبان نیز به عنوان امانتدار آرای مردم با اختیارات قانونی که در اختیار دارند، از آرای مردم حفاظت می کنند.
رضازاده اظهار داشت: نتایج انتخابات در دوره های گذشته نشان داده که مجریان و ناظران انتخابات به عنوان نیروهای مردمی و وفاداران نظام امانتدار آرای مردم بودند.
در مازندران 43 حزب و گروه سیاسی و افزون بر 100 پایگاه خبری، 10 روزنامه محلی و حدود 400 خبرنگار فعالیت دارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

302/302

کد خبر: 764556

وب گردی

وب گردی