مژده لواسانی مهمان غرفه نشر نیستان شد

مدیر غرفه انتشارات نیسان گفت: امروز غرفه نشر نیسان میزبان مژده لواسانی نویسنده کتاب "خون انار گردن پاییز است "خواهد بود.

نرگس مقصودی مدیر غرفه انتشارات نیستان در گفت و گو با ایسکانیوز بیان کرد: امسال با حدود 60 عنوان کتاب تازه به نمایشگاه کتاب آمده ایم.

وی افزود: این 60 عنوان کتاب شامل سه عنوان ترجمه یک دلنوشته و بقیه کتابهای رمان هستند که این رمان ها شامل آثار مریم راهی ، سه جلدی برج سکوت از حمیدرضا معظمی، حریم اثر کرمیان همچنین یک مجموعه نه جلدی قصه های پهلوانی است.استان های مختلف از حریم از کتابها آقای کرمیان است.

مدیر غرفه نشر نیستان اظهار کرد: در روزهای نمایشگاه برنامه دعوت از نویسندگان را در غرفه داریم و روز گذشته میزبان مژده لواسانی نویسنده کتاب خون انار گردن پاییز است بودیم و همچنین حمیدرضا منایی و در ادامه رضا امیرخانی و سید مهدی شجاعی و مریم راهی از نیز از میهمانان غرفه انتشارات نیستان هستند.

مقصودی تصریح کرد: فکر می کنم به نسبت سال گذشته استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب کمتر بوده البته این امر می تواند در نتیجه بارش باران در یکی دو روز گذشته باشد. اما در کل امسال هماهنگی مسئولان نمایشگاه برای جایگاه غرفه و سیستم برق به نسبت سال اول نمایشگاه بهتر بوده و راضی هستم.

سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برپاست.

خبرنگار: بخشی پور/ انتشار:سلیمی

502

کد خبر: 764563

وب گردی

وب گردی